HCG nivå 3 uker etter abort!

Babydrømmernr2

Flørter med forumet
Hei dere!!
Etter flere innlegg så er fokuset hcg nivå etter abort akkurat nå.
Tok en hcg prøve på mandag (2 uker etter abort): 214.
På torsdag målte på nytt (2,5 uke etter abort): nivå sunket til 110.
Er det bra nedgang?
Hva synes dere om nedgangen? Jeg var veldig red for rester da jeg fortsatt har positive graviditetstester.
- Hvor mye var hcg hos deg 2,5 eller 3 uker etter abort?
- Er dette nivået så lavt for å få eggløsning?
- hvor mye hcg hadde du i kroppen og det klaffet (om det klaffet)?
- fikk du mens tilbake mens hcg var i kroppen?

Liker å høre deres erfaringer!!

Hei dere!!
Etter flere innlegg så er fokuset hcg nivå etter abort akkurat nå.
Tok en hcg prøve på mandag (2 uker etter abort): 214.
På torsdag målte på nytt (2,5 uke etter abort): nivå sunket til 110.
Er det bra nedgang?
Hva synes dere om nedgangen? Jeg var veldig red for rester da jeg fortsatt har positive graviditetstester.
- Hvor mye var hcg hos deg 2,5 eller 3 uker etter abort?
- Er dette nivået så lavt for å få eggløsning?
- hvor mye hcg hadde du i kroppen og det klaffet (om det klaffet)?
- fikk du mens tilbake mens hcg var i kroppen?

Liker å høre deres erfaringer!!
Har svart før, men kan svare en gang til. Målte ikke hos legen mer enn en gang, så eksakt nivå vet jeg ikke, men jeg tok en digital test også antar jeg på bakgrunn av strimmeltestene.

Du har jo helt klart nedgang, så den tenker jeg er fin. Tviler på om du har rester basert på den. Det tar dessverre tid før hcg-synker. Jeg hadde positiv test frem til 3,5 uke.
Jeg fikk eggløsning da jeg fortsatt hadde hcg i kroppen. Tipper halvparten av det du har nå. Men hvordan kroppen oppfører seg er helt individuelt, så din erfaring er kanskje annerledes.
Jeg fikk mensen 2 uker etter eggløsningen igjen. Da var hcg ute av kroppen.

Har svart før, men kan svare en gang til. Målte ikke hos legen mer enn en gang, så eksakt nivå vet jeg ikke, men jeg tok en digital test også antar jeg på bakgrunn av strimmeltestene.

Du har jo helt klart nedgang, så den tenker jeg er fin. Tviler på om du har rester basert på den. Det tar dessverre tid før hcg-synker. Jeg hadde positiv test frem til 3,5 uke.
Jeg fikk eggløsning da jeg fortsatt hadde hcg i kroppen. Tipper halvparten av det du har nå. Men hvordan kroppen oppfører seg er helt individuelt, så din erfaring er kanskje annerledes.
Jeg fikk mensen 2 uker etter eggløsningen igjen. Da var hcg ute av kroppen.
Takk for at du deler din erfaring igjen ❤️.
Da håper jeg at i løpet av neste uke hcg er ute av kroppen. Teller dager for å komme meg videre.

Back
Topp