Hcg målt

Gadiana

Forelsket i forumet
Hei, da har j fått svar på den første målingen av hcg, den var på 18 000 og noe, hun sa at d ik var for lavt, men det er den som j tar på man som er avgjørende, gruer meg, andre med samme prib stilling?

Hei! Jeg har også målt hcg-nivået.Dette gjorde jeg på mandag,da var det 3733. Skal også ta førstkommende mandag. Hvor langt er du på vei?:-)

J er i dag 8 uker og en dag, men j gjør dette fordi j var på ul og hun kunne ik se noe foster, bare anlegg til morkake, enten var det for tidlig el så er d noe galt, så derfor er det skremmende å ta en ny blodprøve. Hvor langt er du på vei? og kan j spør hvorfor du måler det? klem

Okey.Jeg er ca.5 uker. Jeg hadde litt "rare" smerter i magen natt til mandag,så jeg trodde at noe var galt:-/ Kanskje en stor dæsj hypokondri:p Krysser fingrene for at alt er ok med nurket ditt i magen:-) Jeg har hørt om embryoer som ligger i såkalt "dvale". Dvs at de nesten ike vises på ul først,men så kan de plutselig utvikle seg i voldsom fart på kort tid. Håper dette er ditt tilfelle:-)

Kanskje du bare er kortere på vei enn du tro? Jeg fikk målt mitt hcg-nivå da jeg var 5+0 og hadde også ultralyd samme dag, da kunne dem ikke se noe tegn til foster(hcg lå på 17000). Tok ny hcg da jeg var 5+3 og da hadde jeg hcg stigi,så da fikk jeg ny ultralyd uke 6+0. Da fikk jeg både se og høre ett lite hjerte som slo <3

O ja, men det er grei utvikling hos deg da så tidlig, har lest at høy konsentrasjon av hcg skal være i mellom uke 8-10, for så å synke etter 12 uker, venter spent, vondt i mage trengs ik å være noe galt, men lurt å sjekke:) klem og takk for svar

Så bra gratulerer Jantø, kjekkt å høre hjertelyden:)

Back
Topp