Hcg målinger

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Dere som har målt - hva lå d på? Hvorfor tok dere målingene?

Får svar på mine mest sannsynlig onsdag og er redd de peker nedover.... Liker virkelig ikke å vente på svar så lenge men det tar visst tid :nailbiting:

Dere som har målt - hva lå d på? Hvorfor tok dere målingene?

Får svar på mine mest sannsynlig onsdag og er redd de peker nedover.... Liker virkelig ikke å vente på svar så lenge men det tar visst tid :nailbiting:
Jeg målte på fredag og hadde 97000 som var en stigning fra torsdag på 7000. Lege mente dette er tilfredsstillende i uke 9. Jeg målte HCG pga jeg hadde fått litt blod på papiret på onsdag

Jeg målte på fredag og hadde 97000 som var en stigning fra torsdag på 7000. Lege mente dette er tilfredsstillende i uke 9. Jeg målte HCG pga jeg hadde fått litt blod på papiret på onsdag
Sikker på at det gikk fra 7000 til 97000? :eek:

Sikker på at det gikk fra 7000 til 97000? :eek:

Jeg tipper hun mener at det hadde steget med 7000, altså fra 90000 til 97000 :)

Jeg ville måle pga tidligere MA, mest fordi jeg var så stresset og bekymret, så det var for å roe meg litt ned. Jeg hadde 24000 når jeg var 6+0 og det økte til 48000 6+4 :)

Hvorfor er du redd tallene peker nedover TS? Har du hatt blødning eller noe?

Jeg tipper hun mener at det hadde steget med 7000, altså fra 90000 til 97000 :)

Jeg ville måle pga tidligere MA, mest fordi jeg var så stresset og bekymret, så det var for å roe meg litt ned. Jeg hadde 24000 når jeg var 6+0 og det økte til 48000 6+4 :)

Ja hadde en haug brunt blod i to dager forrige uke :( så er redd det er en ma til.... Overnervøs her for resulatene er mer eller mindre sikker på at det er dårlig tegn....

Hvorfor er du redd tallene peker nedover TS? Har du hatt blødning eller noe?

Jeg målte på fredag (8+1) og lå på 91000. Jeg skulle inn og ta andre blodprøver og ønsket å ta en for å berolige meg selv. Tok også to i januar for å se økning, også for å berolige meg selv etter tidligere SA.

Jeg målte 6+2, da var HCG på 19000. Tok ny blodprøve 6+4 og venter spent på svaret :nailbiting:

Back
Topp