Hcg måling

Huff nå er jeg så lei meg her… målte hcg mandag, var da ca 4+4, og målte da 283. Idag (fredag) var den kun 390. Noen solskinnshistorier? Jeg er så lei mer her nå…
Huff, skjønner du er lei deg. Jeg kan for lite om hcg for å si noe om det. ❤️
 
Huff nå er jeg så lei meg her… målte hcg mandag, var da ca 4+4, og målte da 283. Idag (fredag) var den kun 390. Noen solskinnshistorier? Jeg er så lei mer her nå…
Off, det var leit å høre. Jeg har ikke noe særlig kunnskap om HCG. Men kan det hende at egget trenger litt ekstra tid?
Sender deg en stor klem. Håper du har noen rundt deg å støtte deg på :Heartred
 
Dessverre vil du ikkje finne solskinnshistorier på så lav hCG stigning ❤ i store studier om hCG så er det oppdaga svangerskap som ble baby av, med ein daglig auke på kun 25%, annakvar dag var auken på 35% og fremdeles levande baby, så altså langt fra dobling kan gå bra. Men dine prosent er 6% daglig auke og 13,7% på to dagar. Altså svært langt ifra :( er jo derfor ein velger å måle hCG, fordi det gir høyst sjeldent feilmargin på korleis eit svangerskap går ❤ føler virkelig med deg, det er så vanskelig å miste ❤
 
Huff nå er jeg så lei meg her… målte hcg mandag, var da ca 4+4, og målte da 283. Idag (fredag) var den kun 390. Noen solskinnshistorier? Jeg er så lei mer her nå…
Sender deg en klem og håper det går bedre neste pp :Heartred :Heartred
 
Huff nå er jeg så lei meg her… målte hcg mandag, var da ca 4+4, og målte da 283. Idag (fredag) var den kun 390. Noen solskinnshistorier? Jeg er så lei mer her nå…
Jeg kan gi deg en solskinnshistorie, selv om jeg ikke vet om det hjelper deg... Forrige svangerskap hadde jeg forbigående smerter og blødning. Hcg hadde ikke steget nok til å antyde liv (tilsvarte dobling på seks døgn i stedet for 2/3). På ul så vi noe som definitivt ikke levde og noe som kanskje gjorde det men målt langt bak. Likevel har jeg en sprell levende toåring ❤️
Min hypotese er at hcg flatet ut fordi jeg mistet en tvilling, med tvillinger stiger det jo brattere i starten.
Krysser fingrene for deg!
 
Jeg kan gi deg en solskinnshistorie, selv om jeg ikke vet om det hjelper deg... Forrige svangerskap hadde jeg forbigående smerter og blødning. Hcg hadde ikke steget nok til å antyde liv (tilsvarte dobling på seks døgn i stedet for 2/3). På ul så vi noe som definitivt ikke levde og noe som kanskje gjorde det men målt langt bak. Likevel har jeg en sprell levende toåring ❤️
Min hypotese er at hcg flatet ut fordi jeg mistet en tvilling, med tvillinger stiger det jo brattere i starten.
Krysser fingrene for deg!
Takk, det er faktisk en trøst :Heartbigred Fikk nesten ikke noe fra legekontoret, de sa bare at det har jo steget selv om det ikke har steget så mye. Så ville de ta nye målinger mandag, men det er vondt å gå og vente. Håper det kan bli en mirakelhistorie allikevel:Heartbigred tusen takk:Heartbigred
 
Takk, det er faktisk en trøst :Heartbigred Fikk nesten ikke noe fra legekontoret, de sa bare at det har jo steget selv om det ikke har steget så mye. Så ville de ta nye målinger mandag, men det er vondt å gå og vente. Håper det kan bli en mirakelhistorie allikevel:Heartbigred tusen takk:Heartbigred
Vet akkurat hvor vond den ventingen er... Jeg var seks uker på vei så jeg kunne jo prøve ul, men fikk ikke noen svar der heller og ble skikkelig dårlig møtt. Følte meg utrolig alene og timene gikk ufattelig sakte. Håper du slipper å vente like lenge som jeg måtte :/
 
Back
Topp