HCG måling

Sommerknøtt26

Glad i forumet
Fikk svar på hcg målingen min fra fredag nå. så, 14 dpo var den 169 og 18 dpo var den ca. 500. Fikk ikke et nøyaktig tall fra legen.. Var inne på babymed, legger ved bilde. Ser jo den går over averaged. Hva tenker dere?

Vedlegg

• 462EF464-8CB7-4F45-99B3-C2C2467CD90E.png
    462EF464-8CB7-4F45-99B3-C2C2467CD90E.png
    520,3 KB · Visninger: 53
Ved 4 dagers dobling så skal den være på 676. Men altså du er ikke langt unna! Så jeg tenker det er helt som det skal jeg ❤️ De sier dobling annenhver dag, men har også hørt om de som ikke har hatt full dobling på to døgn, og likevel gått fint :)

Ved 4 dagers dobling så skal den være på 676. Men altså du er ikke langt unna! Så jeg tenker det er helt som det skal jeg ❤️ De sier dobling annenhver dag, men har også hørt om de som ikke har hatt full dobling på to døgn, og likevel gått fint :)
Ja, var det regna meg fram til også og derfor jeg spurte her inne :) Er i utgangspunktet ikke bekymret men er noe med det når man har prøvd så lenge å mista spiren flere ganger

Hei. Eg har nettopp vore på tidlig ultralyd i veke 6+2. Har lange sykluser så kan sikkert vere I veke 5. Ho såg ikkje fostersekk eller noko embryo, men det kan jo vere alt for tidlig. Ho såg fortykket livmorslimhinne. Blei henvist til tidlig ultralyd på grunn av at eg hadde MA i forrige svangerskap i oktober i veke 9+2. Hcg blei målt før eg dro. På tirsdag i forrige veke var den 760 og i dag 6 daga seinare var den 8000. Blei oppringt av lege idag då dette var unormal rask stigning og at det var rart dei ikkje såg noko. Nokon som har erfaring med dette? Ingen blødning eller unormal magesmerte. Litt kvalme, ømme pupper og trøtt. Skal tilbake på ny ultralyd og ta ny hcg på torsdag denne veka. Helsing forvirra.

Back
Topp