hCG måling!

Maiken2022

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Hei! Tok blodprøve i forrige uke (6+3) for å måle hCG nivået og så nå at resultatet var 65000, noe som er en del mer enn hva som regnes som normalverdier i uke 6 (1080-56500). Er det farlig å ha for høyt hCG nivå? :nailbiting: #bekymretforalt

Hei! Tok blodprøve i forrige uke (6+3) for å måle hCG nivået og så nå at resultatet var 65000, noe som er en del mer enn hva som regnes som normalverdier i uke 6 (1080-56500). Er det farlig å ha for høyt hCG nivå? :nailbiting: #bekymretforalt
Det hadde jeg absolutt ikke bekymret meg for :) HCG er veldig individuelt, og ikke noe du skal henge deg opp i :)

Ville heller ikke bekymret meg for. Dessuten kan det hende du er lengre på vei enn hva du tror.
Når jeg hadde ultralyd i min forrige graviditet satte de meg frem 3 dager og der satt jeg helt til hun ble født. (Selv om det ikke var logisk med tanke på el-test, så ble det bare sånn)

Takk! :)

Googlet meg fram til at det kunne indikere en molar graviditet, så kan hende jeg må se om det blir en litt tidligere ultralyd enn planlagt :nailbiting:

Googlet meg fram til at det kunne indikere en molar graviditet, så kan hende jeg må se om det blir en litt tidligere ultralyd enn planlagt :nailbiting:
Sniker. Ja, dessverre kan det bety det, men det kan også være flere inni der, eller at du produserer mye hcg med én. Så, bare tul vil vise. ;)

Å google blir man aldri klok på, men selvfølgelig er d jo ikke lett når man er bekymret for den lille inni der. Vi får krysse fingrene for at det kanskje er flere inni der og at alt står bra til;) hadde jo vært utrolig gøy om det skulle vise seg å være tvillinger:p:Heartred

Jeg hadde omtrent det samme, fikk tidlig hyperemesis og var innlagt og fikk sonde allerede i uke 7…

Back
Topp