Hcg måling..

Lille Luringen

Elsker forumet
Assistert-jentene
Tok blodprøve igår, da var jeg 4+0. Den var på 14, er ikke det veldig lavt? Skal ta ny blodprøve på fredag men får jo ikke svaret da før mandag evnt.. æsj nå kommer jeg gå å bekymre meg. Men jeg er jo kvalm, har vonde pupper osv.. æsj.. :(

Tok blodprøve igår, da var jeg 4+0. Den var på 14, er ikke det veldig lavt? Skal ta ny blodprøve på fredag men får jo ikke svaret da før mandag evnt.. æsj nå kommer jeg gå å bekymre meg. Men jeg er jo kvalm, har vonde pupper osv.. æsj.. :(

Hei!

Her ser du normalområde på hcg i svangerskap fra legemiddelhåndboka. 14 er lavt dersom du er 5 uker, men det er VELDIG godt mulig du er kortere på vei. Der er såååååå vanlig å bli satt tilbake. Er du 3-4 uker er 14 innafor.

Krysser fingrene for at alt er bra! [emoji173]️

IMG_3436.jpg

Jeg satte inn egg 28 juni, det var 3 dagers egg. Og da blir jeg 4+0 igår. Så da må det være innafor vel. Ser det står ved ivf noe lavere økning, så det kan være pga det også?

Hvilken klinikk hører du til? Har du snakket med noen om blodprøven? Det er noe lavt, men om utviklingen fortsetter så kan det og gå bra. Håper for spiren! Har vært i samme situasjon flere ganger og vet det er vanskelig.

Da har du et beroligende svar. Det kan også ta litt tid før egget fester seg. Det kan sveve rundt i livmoren i 1-3 dager.

Lykke til!

Ingenting beroliger meg når jeg vel har begynt å bekynre meg :( Håper på å få flere tester i posten idag og da kan jeg se om der er stigning på dem hvertfal!

Takk :)

Hvilken klinikk hører du til? Har du snakket med noen om blodprøven? Det er noe lavt, men om utviklingen fortsetter så kan det og gå bra. Håper for spiren! Har vært i samme situasjon flere ganger og vet det er vanskelig.

Har tatt det i utlandet så har sendt dem en mail..

Har tatt det i utlandet så har sendt dem en mail..

Skjønner, da håper jeg du får svar fra dem raskt. Det er liksom noe med å snakke med de som har ansvar for behandling og kunnskapen. Prøv så godt du kan å ikke tenke på det hele tiden, vet det er kjempevanskelig, men om du kan finne på noe som tar tankene bort for bare en stund er det bra. Føler med deg! [emoji173]️

Skjønner, da håper jeg du får svar fra dem raskt. Det er liksom noe med å snakke med de som har ansvar for behandling og kunnskapen. Prøv så godt du kan å ikke tenke på det hele tiden, vet det er kjempevanskelig, men om du kan finne på noe som tar tankene bort for bare en stund er det bra. Føler med deg! [emoji173]️

Takk, føler egentlig at det ikke er noe galt.. eg føler meg gravid osv. Men så blir man litt..tenk om..

Hvordan går det med deg?
Jeg fikk beskjed om at det skulle være over 20 fra Riksen, tok også blodprøve 14 dpo.

Hvordan går det med deg?
Jeg fikk beskjed om at det skulle være over 20 fra Riksen, tok også blodprøve 14 dpo.

Det går bra med meg, tatt tre hcg målinger:

14 dpo = hcg 14
17 dpo = hcg 34
21 dpo = hcg 188

Fastlegen sier at det er ok økning og når jeg har sjekket på tabeller så er det innafor. For det har doblet seg innen tida. Skal måle igjen på mandag, da er det en uke etter sist måling.

Det går bra med meg, tatt tre hcg målinger:

14 dpo = hcg 14
17 dpo = hcg 34
21 dpo = hcg 188

Fastlegen sier at det er ok økning og når jeg har sjekket på tabeller så er det innafor. For det har doblet seg innen tida. Skal måle igjen på mandag, da er det en uke etter sist måling.

Så bra det går riktig vei! Lykke til videre med det!

Jeg tok HCG måling for en ukes tid siden, 20007, nesten to dager senere lå det på neSten 30000. I følge tidlig UL på torsdag var jeg 6+5

Back
Topp