HCG måling

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei hei, dere som har fått tatt HCG målinger; har dere bare ringt lege og fått tatt og hvor langt på vei har dere vært? Prøvde å ringe legen i morges, men sekretæren satte meg først opp på torsdag og da får en jo ikke målt noe stigning før uken etter[emoji53] Innafor å ringe for å få tatt i morgen tror dere?
*ganskenervøs*

Jeg tok første i dag. Jeg ringte til fastlegen i dag og sa jeg ville ta hcg pga at jeg har hatt brunt utflod i 4-5 dager nå og fikk time i dag og skulle bare komme innom labben onsdag og ta ny.

Jeg har avtale med gyn om at jeg skulle ta, men langt å kjøre så fastlegen tok av meg på torsdag. Men av en eller annen grunn mener han at det ikke var noe vits å ta nr 2 før etter to uker!!!!!! Dette er helt feil da gyn sier den skal taes med to dager mellom. Orka ikke krangle med han, venter ei uke og prøver å få tatt tul i steden.
Konklusjonen fra fastlegen ang hcg målinga var at jeg var gravid......... var jo stigning jeg ville se.
Prøvde å ta en cb digital i dagtidlig for å se om 3+ dukka opp, men Neida ikke engang den vil spille på lag, fikk kunn opp bok symbolet.

Jeg har avtale med gyn om at jeg skulle ta, men langt å kjøre så fastlegen tok av meg på torsdag. Men av en eller annen grunn mener han at det ikke var noe vits å ta nr 2 før etter to uker!!!!!! Dette er helt feil da gyn sier den skal taes med to dager mellom. Orka ikke krangle med han, venter ei uke og prøver å få tatt tul i steden.
Konklusjonen fra fastlegen ang hcg målinga var at jeg var gravid......... var jo stigning jeg ville se.
Prøvde å ta en cb digital i dagtidlig for å se om 3+ dukka opp, men Neida ikke engang den vil spille på lag, fikk kunn opp bok symbolet.

What? Hva slags fastlege er det du har fått? Han virker ikke særlig oppegående. Er stigningen jeg og er interessert i, men føler det flaut å ringe og be om det[emoji53] Jeg er jo bare 4+2, men skulle gjerne visst litt mer uten om at jeg kanskje har en spire liksom. Forstår godt frustrasjonen din!

Legen min har telefontid, så jeg ringte til han. Trengte ikke time, skulle bare gå til labben og ta prøve. Prøv å ring igjen og si at det er kun blodprøve du ønsker

What? Hva slags fastlege er det du har fått? Han virker ikke særlig oppegående. Er stigningen jeg og er interessert i, men føler det flaut å ringe og be om det[emoji53] Jeg er jo bare 4+2, men skulle gjerne visst litt mer uten om at jeg kanskje har en spire liksom. Forstår godt frustrasjonen din!
Ja han er helt bak mål når det gjelder svangerskap, burde jo skjønt det da han tidligere svangerskap har virket veldig uvitende. Men trodde jo han ville høre på meg siden jeg fikk beskjed av gyn. Hcg var på 367 og da var jeg ca 4+4 har fått mye sterkere tester etter det så håper jo det stiger som det skal selv om jeg syns 367 kanskje er litt lite, men er innafor i uke 4-5.
Lykke til, de fleste leger er nok mer oppdatert enn min:)

Legen min har telefontid, så jeg ringte til han. Trengte ikke time, skulle bare gå til labben og ta prøve. Prøv å ring igjen og si at det er kun blodprøve du ønsker

Ringte igjen, men kommer ikke forbi sekretæren. Blir ingen målinger før jeg har snakket med ham og det er ikke før torsdag[emoji849]

Ja han er helt bak mål når det gjelder svangerskap, burde jo skjønt det da han tidligere svangerskap har virket veldig uvitende. Men trodde jo han ville høre på meg siden jeg fikk beskjed av gyn. Hcg var på 367 og da var jeg ca 4+4 har fått mye sterkere tester etter det så håper jo det stiger som det skal selv om jeg syns 367 kanskje er litt lite, men er innafor i uke 4-5.
Lykke til, de fleste leger er nok mer oppdatert enn min:)

Fastlegen min er fantastisk, men kommer ikke forbi sekretæren i dag og han er på et annet kontor i dag. Så, blir ingen målinger før torsdag[emoji849]

Kjenner jeg er sykt forbanna akkurat nå...og lei meg. Jeg prøvde å komme meg gjennom for å få tatt stigning denne uken, men kom aldri gjennom hun som tok tlf. Var hos legen i går og ringte etter svaret i dag. Samme dama som tok tlf...Eh...hun måtte snakke med legen. En annen sekretær ringer meg tilbake (ei jeg kjenner og som har hodet på rett plass), de synes tallene er litt lave og at jeg må komme inn for en stigning på mandag. MANDAG. Det er helg i mellom og er grunn til at jeg ba om å få komme inn mandag eller tirsdag for første måling[emoji35][emoji35][emoji35] Første måling ble tatt i går. Iht mens var jeg 4+4, mens eggløsning kan være 4+6. Tallet var 489[emoji53] Noen med peiling?[emoji22]

Ringte inn. Legen satte opp blodprøve tirsdag og torsdag som var. Verdier på 292 ved 4+1 og 616 ved 4+3

Back
Topp