Noen som har målt HCG tidlig? 14/15 dpo? Hva fikk dere da? Er så spent på å tolke resultatene mine?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått svar på din prøve?Noen som har målt HCG tidlig? 14/15 dpo? Hva fikk dere da? Er så spent på å tolke resultatene mine?
Får det på onsdag! Nerver.. Burde egentlig ikke tenke på det daHar du fått svar på din prøve?
Da fikk jeg resultater på HCG måling:Har du fått svar på din prøve?
Da fikk jeg resultater på HCG måling:
Fredag 15: 28
Mandag 18: 183
Ikke så veldig høyt men tenker det er innenfor normalen mtp stigning og roer meg med det. Rop ut om noen har tatt tidlig HCG!
Kanskje tvillinger? SpennendeHadde 2000 ca 19 dpo, 8900 23 dpo og 43.100 6+3 ca. Legen min sa mine nivåer er øvers i normalfeltet.
Takk.. Prøver å ikke bry meg, men så kommer det små blaff av usikkerhetDet er stigningen som er viktig og ikke talletog stigningen din ser jo veldig bra ut
![]()
Kanskje tvillinger? Spennende![]()
Hadde 2000 ca 19 dpo, 8900 23 dpo og 43.100 6+3 ca. Legen min sa mine nivåer er øvers i normalfeltet.
Oj! Såååå spennende daHåper egentlig ikke det. Men tallene har fått meg og legene til å stusse litt. Tidlig ultralyd imorgen så får svaret da![]()