HCG måling

Kengumamma<3

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskatter 2016
Noen som har målt HCG tidlig? 14/15 dpo? Hva fikk dere da? Er så spent på å tolke resultatene mine?

Sist hadde jeg 95 14dpo:)

Jeg fikk 915, men det var 20 dpo ;) det finnes en egen tabell på dette. Bare Google ;)

Tok blodprøve 14 dpo var det vel. Hadde 420, mulig det er to :-)

Har du fått svar på din prøve?
Får det på onsdag! Nerver.. Burde egentlig ikke tenke på det da;) synes egentlig jeg er litt vill som har meldt meg inn her allerede, men det er nå man trenger det da:p

Har du fått svar på din prøve?
Da fikk jeg resultater på HCG måling:
Fredag 15: 28
Mandag 18: 183

Ikke så veldig høyt men tenker det er innenfor normalen mtp stigning og roer meg med det. Rop ut om noen har tatt tidlig HCG!

Hadde 317 13DPO , men det er ikke tallet som teller , det er stigningen :) alle produserer forskjellig mengde HCG , så man kan ikke sammenligne tallene :)

Slik jeg regner er jeg 15 DPO nå og ble målt til 83 hcg. Ifølge sykehuset var dette innenfor normalen

Hadde 2000 ca 19 dpo, 8900 23 dpo og 43.100 6+3 ca. Legen min sa mine nivåer er øvers i normalfeltet.

Da fikk jeg resultater på HCG måling:
Fredag 15: 28
Mandag 18: 183

Ikke så veldig høyt men tenker det er innenfor normalen mtp stigning og roer meg med det. Rop ut om noen har tatt tidlig HCG!

Det er stigningen som er viktig og ikke tallet :) og stigningen din ser jo veldig bra ut ;)

Back
Topp