Hcg måling.

Zaya

Glad i forumet
Idag er jeg 4+1. Har fått sterkere og sterkere tester hver dag siden lørdag. Idag fikk jeg denne også (bilde) og slik har de vært dr siste dagene. G testen hos legen viste positiv med en gang men hun sa den var svak mem klart positiv. Får hetta jeg..burde ikke den vært sterk nå da?

Blir så stressa så fikk de til å måle hcg økning. Skal tilbake på mandag. I tilegg hadde jeg urinveisinfeksjon så nok å styre med...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1376049223508.jpg
    1376049223508.jpg
    19,9 KB · Visninger: 98
Vil ikke si den testen der er svak positv. En ser jo streken tydelig. Vil si den er akkurat passe positiv jeg ;) Det er jo ikke alle som vår kjempe sterke streker på gtester. Vil anbefale deg å heller kjøpe en digital. Har selv brukt mye strimler, og der varierer tydeligheten på streken etter test og ikke fra dag til dag.

Testoman som jeg var når jeg skulle har forrige, så kunne jeg ta 3 -4 tester om dagen. Ingen av de testene gav samme svar :)

Den der var veldig sterk positiv.. Syns du har test for å være 4+1 :)

Det varierer på testene utifra hvor mye du drikker og når du tisset sist osv :)

Tok digital på mandag som viste gravid 1+2. Dette er den jeg tok hjemme idag tidlig. Den hos legen så jeg aldri selv...

Huff, blir helt stressa av det her jeg. Skal ta en billigstrimmel i morgen. Tok en i ettermiddag men så at det ikke var så konsentrert urin. Syntes den var bittelitt svakere. Sendte sms til min kjære om at jeg trodde jeg hadde fått svakere test. Da han kom hjem skjønte han ikke hva jeg snakket om engang. Men den er pittelitt svakere, kan ha med at det var utvannet og ettermiddagsurin. Må slutte å tulle sånn.. blir bare så inmari bekymret da jeg har hatt to kjemiske før i denne runden, men da ble de aldri sterke. Og alle testene hjemme er jo sterke. Har googlet bilde opp og ned for å se om folk har like og synes flertallet ikke har så sterke engang 4+1

Ganske så tydelig og klar den testen ;) Så ville ikke stresset noe mere med nye tester :) Gratulerer :D

Idag fikk jeg denne. Den er så å si like sterk som teststreken. Så får vel slutte å teste snart ;)

Vedlegg

• 1376117645444.jpg
    1376117645444.jpg
    24,1 KB · Visninger: 32
Back
Topp