Hcg-måling?

Saltsilda

Betatt av forumet
Har tatt to målinger av Hcg etter 5 dager med blødninger.
Første viste 133 og 48 timer etterpå var det 152.
Det stiger jo, men aldeles ikke mye. Men de går jo nedover ved SA? Skal være ca i 6. uke. Sitter og venter på at legen skal ringe da sektretæren ikke visste helt hva hun skulle si..men det klarer jeg ikke å vente på! Noen som har erfart lignende?
Jeg har jo vært helt sikker på at jeg har hatt en SA siden fastlegen tok innvendig UL og bare kunne se morkaka og ikke noen spire...kjempeekkel følelse akkurat nå at jeg har trøsta meg med en fiffig coctail av jerntabletter og rødvin :/

Har du fått svar fra legen? Jeg tok to hcg-målinger med 4 dager mellomrom etter jeg hadde litt blødninger, den første lå på 135 og den andre var rundt 1000. 

Håper alt går bra, og at spira klamrer seg fast. Sender en klem til deg.

Har du fått svar fra legen? Jeg tok to hcg-målinger med 4 dager mellomrom etter jeg hadde litt blødninger, den første lå på 135 og den andre var rundt 1000. 

Ja, legen ringte. han syns verdiene var alt for lave så jeg skulle gå ut fra at dette var en SA.
Hvilken uke var du i når du hadde 135?

Jeg var vell i uke 5 da. 

Dette er veldig lave tall dessverre.. emoticon

Back
Topp