HCG måling/verdier

Lilledrue36

Blir kjent med forumet
Fikk svar nå på blodprøven fra i går og HCG er målt til 2200.
Er 5+5 i dag. Hatt brunlig tynn blødning i 4 dager.

Hva tenker dere? Er dette er OK tall?
Noen med erfaring og råd?

Skal ta ny prøve i morgen.

Fikk svar nå på blodprøven fra i går og HCG er målt til 2200.
Er 5+5 i dag. Hatt brunlig tynn blødning i 4 dager.

Hva tenker dere? Er dette er OK tall?
Noen med erfaring og råd?

Skal ta ny prøve i morgen.
Hei! Jeg har også hatt litt brun utflod, og litt rosa utflod i fire dager. Målte HCG på mandag og igjen i dag. Den på mandag var på 232, tror jeg var 4+6 da, men kan ha vært litt mindre og. Jeg har googlet mye HCG nå, og ser at det er veldig stor forskjell på nivåene. Det eneste som betyr noe er at det øker i riktig tempo. Håper på det beste for oss begge!

Hei! Jeg har også hatt litt brun utflod, og litt rosa utflod i fire dager. Målte HCG på mandag og igjen i dag. Den på mandag var på 232, tror jeg var 4+6 da, men kan ha vært litt mindre og. Jeg har googlet mye HCG nå, og ser at det er veldig stor forskjell på nivåene. Det eneste som betyr noe er at det øker i riktig tempo. Håper på det beste for oss begge!

Krysser fingrene for at din stiger når du får svarene! [emoji173]️ Oppdater gjerne [emoji4]

Har du noen smerter i magen forresten?

Krysser fingrene for at din stiger når du får svarene! [emoji173]️ Oppdater gjerne [emoji4]

Har du noen smerter i magen forresten?
Takk! Det skal jeg gjøre. Håper å få svar i morgen.

Nei, har ikke det. Men frykter graviditet utenfor livmoren, siden jeg har fått beskjed fra gyn om at egglederene er tette.:-( Har du smerter?

Takk! Det skal jeg gjøre. Håper å få svar i morgen.

Nei, har ikke det. Men frykter graviditet utenfor livmoren, siden jeg har fått beskjed fra gyn om at egglederene er tette.:-( Har du smerter?

Hmm.. Men får man ikke sterke smerter ved graviditet utenfor livmor?

Hei! Det er ingen fasit på HCG, men det viktigste er at det øker i riktig tempo som Lilla86 sier :) Sjekk ut denne fine tråden: http://forum.babyverden.no/threads/...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/
Den hjalp meg veldig til å slappe av med HCG-målingene mine. Her er det en tabell for suksessfulle svangerskap, og laveste HCG-måling rundt hvor langt du har kommet er jo ganske mye lavere enn 2200 :)

Den var fin, takk [emoji4][emoji106]

Ja ser at nivåene strekker seg fra veldig lavt til veldig høyt! [emoji848]
Får bare vente på neste prøvesvar [emoji849]

Den var fin, takk [emoji4][emoji106]

Ja ser at nivåene strekker seg fra veldig lavt til veldig høyt! [emoji848]
Får bare vente på neste prøvesvar [emoji849]
Prøv å tenke positivt, og ikke google rundt for mye (selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort;)) Får du svar også i morgen, eller må du vente litt?

Hmm.. Men får man ikke sterke smerter ved graviditet utenfor livmor?
Jo, men ser ut til at smertene først kommer rundt uke 6-8, jeg er bare såvidt inne i uke 5. Men har også lest at man gjerne har mindre symptomer da, og det stemmer ikke på meg som allerede har vært kvalm i over en uke.

Håper på god stigning for dere begge! :)

Gårdagens HCG var på 575:D Nå er jeg sååå glad! Det betyr dobling på 1,5 døgn, så da er jeg ikke like nervøs for svangeskap utenfor livmoren heller, og tør å flytte inn her på februar❤️

Så utrolig herlig og betryggende :Heartred:Heartred

Gårdagens HCG var på 575:D Nå er jeg sååå glad! Det betyr dobling på 1,5 døgn, så da er jeg ikke like nervøs for svangeskap utenfor livmoren heller, og tør å flytte inn her på februar❤️

Så herlig!! :D Den stigningen er jo helt super, og tallene tyder jo bare på at du kan være noen dager kortere på vei enn først antatt :) Gratulerer!

Ja, nå er jeg veldig glad og fornøyd! Spent på hva legen sier når jeg skal dit i morgen tidlig. Håper jeg blir henvist til TUL.

Det bør du absolutt få med din diagnose! Lykke til i morgen :)

Back
Topp