Hcg-måling hos legen

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg tok en HCG prøve hos legen på torsdag som jeg fikk svar på idag. Jeg var da 14 dpo/4+0 og hadde en HCG på 57.

Er veeeeldig spent på stigningen! Skal tilbake på mandag.

Men utifra denne tabellen så ser det riktig ut da :)

(Dagene er dager etter EL)
ImageUploadedByBV Forum1453634056.329426.jpg
 
Kan hvem som helst ta slike prøver eller må man ha en grunn til det?
 
Kan hvem som helst ta slike prøver eller må man ha en grunn til det?

Man må vel egentlig ha en grunn for det. Jeg gjorde det sist fordi jeg hadde en spontanabort (på det tidspunktet var det jo ikke sikkert) og derfor måtte se om nivået økte eller sank.

Nå spurte jeg bare på legekontoret om jeg kunne få komme og ta nye nå, fordi jeg er litt bekymret for at det skal gå galt igjen. Men tror kanskje ikke alle leger er like greie på det.

Sitter hos legen nå og venter på å få tatt prøve nummer to :)
 
Det var en annen enn hun vanlige som var på laben idag, og han tappet tre glass. Jeg kommenterte litt sånn spørrende "Det var så mange glass idag?" Og han svarte bare "Ja". Og så ikke noe mer :p
 
Jeg tok en HCG prøve hos legen på torsdag som jeg fikk svar på idag. Jeg var da 14 dpo/4+0 og hadde en HCG på 57.

Er veeeeldig spent på stigningen! Skal tilbake på mandag.

Men utifra denne tabellen så ser det riktig ut da :)

(Dagene er dager etter EL)
Vis vedlegget 158087

Åh så gøy du fikk vite eksakt:) det har jeg aldri fått vite. Bare at jeg har mye hcg :p 19 uker:)
 
Sniker fra august :) jeg sa bare til legen at jeg var litt bekymra så fikk jeg målt hcg. Var da rundt uke 7 og steg fra 49000 til 60000 fra fre til mandag. Litt morsomt at det stiger så innmari bare på noen uker :cat:
 
Back
Topp