hcg igjen!!

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
noen andre som har lav hgc verdi på prøvene?? ER SÅ BEKYMRET!!
sist prøve var 3400 og det var i uke 6+4.. (den stiger sakte men sikkert..)
Men dette er vel strengt tatt veeeeldig lavt??

vet hvordan du har det... jeg skal ta blodprøve på mandag igjen for å se om det går riktig for seg, men vet ikke hvor mye det bør være, syntes jeg hadde litt lavt selv 4+2, 154 var hcg verdiene på da..men tror jeg regnet ut at den bør være på 600 ihvertfall på neste måling nå..hvis jeg regner fordobling hver 3.dag..på mandag er jeg 5+1

tror ikke hcg-en din er så lav, men må vel se på stigningen og ikke tallet kanskje..hvor mye var det på første måling?

Er det en grunn til at dere tar blodprøver? Er det en sjanse for at dere har mistet, men ikke er sikre? På legesenteret her tar de ikke blodprøve lengre for å sjekke HCG. Bare en vanlig urinprøve med Clearblue. Kun hvis man tror man har mistet for å sjekke om det synker. [8|]

jeg har hatt mange positive cb tester det siste halvåret, men når jeg har levert urinprøve hos legen så har den vært negativ, dermed tatt blodprøve, som viste ingen hcg... så derfor ville jeg ta en blodprøve, for at det ihvertfall skulle være registrert hos legen at jeg faktisk var gravid, om jeg så skulle begynne å blø igjen (legen sa det var veldig tidlig aborter)

så nå skal jeg ta en siste blodprøve for å få se at det stiger som det skal og jeg bare kan sette meg tilbake og nyyyte resten av svangerskapet [:)]

ORIGINAL: bibbiii

jeg har hatt mange positive cb tester det siste halvåret, men når jeg har levert urinprøve hos legen så har den vært negativ, dermed tatt blodprøve, som viste ingen hcg... så derfor ville jeg ta en blodprøve, for at det ihvertfall skulle være registrert hos legen at jeg faktisk var gravid, om jeg så skulle begynne å blø igjen (legen sa det var veldig tidlig aborter)

så nå skal jeg ta en siste blodprøve for å få se at det stiger som det skal og jeg bare kan sette meg tilbake og nyyyte resten av svangerskapet [:)]

Håper alt går rette veien.[:)]

ORIGINAL: caroaj

ORIGINAL: bibbiii

Håper alt går rette veien.[:)]

tusen takk [:)] jeg tror det, har en god følelse nå [:)]

6+4 var det 3400 og 7 dager før kun 2900... så det er ikke myye stigning akkurat..  Tar blodprøver fordi jeg har mistet før , og er redd for å miste igjen..blir heller ikke lett gravid.. skal ta blodprøve i morgen og time til lege på onsdag..da er jeg 7+6, så kan hende jeg får ul..[:D]

til fredagen skal jeg tilbake og ta nyblod prøve, tok onsdag, så blir 9 dager i mellom, trudde det skulle tas litt nærmere hverdandre en med 9 dagers mellom rom? tar også blodprøve pga at jeg har mistet før. men denne gangen har jeg ikke hatt noen blødninger og magefølsen sier denne gang at alt kommer til og gå bra det følsen hadde jeg ikke forje gang, hva trur dere siden jeg ikke har begynt med blødninger fra uke 4 denne gangen, trur dere jeg kommer til og holde på spira? pleier mage følser og stemme veldig godt?

Back
Topp