HCG igjen

christine 35

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Oktoberfest 2024 ❤️
Mandag 4+0 = 823
Fredag 4+4= 3700

Syns det virker høyt eg....Men legen som forøvrig meine eg va 5+1 på fredagen seie da e heilt normalt(og det stemme jo om eg hadde vert 5+1)

Skikkelig spent på ul I veke 7 og syns det e så lenge til...

Åå så spennende. Man skal jo ikke sammenligne, men jeg var
3+4: 12
4+4: 632

De sier jo at det er er vanvittig spenn fra lavest til høyest fra kvinne til kvinne. Økningen din er jo fin:happy: Tenker du det kan være to? Eller bare lengre på vei?

Åå så spennende. Man skal jo ikke sammenligne, men jeg var
3+4: 12
4+4: 632

De sier jo at det er er vanvittig spenn fra lavest til høyest fra kvinne til kvinne. Økningen din er jo fin:happy: Tenker du det kan være to? Eller bare lengre på vei?

Eg aaaane ikkje..eller VEIT at eg ikkje e lengre på vei...temping,el tester,el smerter og ein stabil syklus på 32 daga med el på CD 18/19 kan jo umulig ver feil?:hilarious: Tenk om det e 2 der inne....

Eg aaaane ikkje..eller VEIT at eg ikkje e lengre på vei...temping,el tester,el smerter og ein stabil syklus på 32 daga med el på CD 18/19 kan jo umulig ver feil?:hilarious: Tenk om det e 2 der inne....
Det er jo mulig! Men også mulig å ha høy hcg med bare en også:happy:

Det er jo mulig! Men også mulig å ha høy hcg med bare en også:happy:

Ja, håpe det bare e ein:hilarious: Sjøl om da sikkert hadde vert kjekt med 2 og, så e sa unektelig meir jobb og fleire tilpassinga som må til:hilarious:

Hvordan går det med deg? : )

Det går bra:) Har unektelig fått ganske tydelige symptom siste veka...klare nesten ikkje venta til UL på tirsdag :hilarious: Håpe bere ikkje høg hcg betyr at det e nåke galt med svangerskapet eller fosteret....
Fekk med meg at du hadde fått sett bankende hjerte:happy:Det må ha vert fantastisk :Heartred

Back
Topp