Hcg igjen..

Lille Luringen

Elsker forumet
Assistert-jentene
målte hcg igår.. den har øka men ikke så mye! Det var 14 på mandag, og igår torsdag 34. Vet ikke hvs jeg skal tru jeg. Øker jo, men ikke like mye som dem vill. Føler meg veldig gravid og graviditetstestene har jo blitt sterkere å!

Dem sier jo at det skal doble seg annhver dag, hvor langt er du på vei ?

Jeg tok når jeg var 5+1 og da var hcg 2530 skal ta ny idag men den får jeg vel ikke svar på før på mandag

Det kan tyde på at det ikke utvikler seg som det skal. Uansett vil det ta tid før det evt sluttes å produsere hcg og man må gjerne ta mange tester over tid for å kunne se hva som skjer. Det er et skikkelig waitinggame som er ordentlig kjedelig. [emoji173]️
Ble det avtalt ny prøve? Håper du har snakket med klinikken nå?

Det kan tyde på at det ikke utvikler seg som det skal. Uansett vil det ta tid før det evt sluttes å produsere hcg og man må gjerne ta mange tester over tid for å kunne se hva som skjer. Det er et skikkelig waitinggame som er ordentlig kjedelig. [emoji173]️
Ble det avtalt ny prøve? Håper du har snakket med klinikken nå?

Skal ta ny prøve på mandag. Klinikken svarte i mandas at hcg skulle da helst vært over 50. Har sendt dem mail om hcg svaret idag så får se hva dem svarer da.

Det trenger ikke være noe gale, kan jo være du produserer hCG seint, de sier de dobler seg hver 48-72 timer ca, så det er nok individuelt når det stiger.

Det kan være for tidlig med ul, men jeg håper hcgen har økt mye til mandag :Heartred

Alle disse spørsmålene bør du ta med behandler. Evt ville jeg vurdert å ta kontakt med en privatklinikk i Norge som gjør assistert befruktning for å få en vurdering og råd.

Alle disse spørsmålene bør du ta med behandler. Evt ville jeg vurdert å ta kontakt med en privatklinikk i Norge som gjør assistert befruktning for å få en vurdering og råd.

Jeg gjør jo det da. Har kommunikasjon med klinikken, men ettersom dem ikke svarer alt for fort så spør jeg her i mellomtida.

Klinikken svarte bare at det er jo lavt, men den vokser og hcg øker, så da må vi bare følge med på at hcg øker ytterligere. Så ny hcg måling på mandag da...

Spurte klinikken om det var noe jeg kunne gjøre, men dem sa bare å vente. Hcg er litt lav, men ser bra ut. Så må bare slappe litt av da :)

Back
Topp