målte hcg igår.. den har øka men ikke så mye! Det var 14 på mandag, og igår torsdag 34. Vet ikke hvs jeg skal tru jeg. Øker jo, men ikke like mye som dem vill. Føler meg veldig gravid og graviditetstestene har jo blitt sterkere å!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem sier jo at det skal doble seg annhver dag, hvor langt er du på vei ?
Jeg tok når jeg var 5+1 og da var hcg 2530 skal ta ny idag men den får jeg vel ikke svar på før på mandag
Det kan tyde på at det ikke utvikler seg som det skal. Uansett vil det ta tid før det evt sluttes å produsere hcg og man må gjerne ta mange tester over tid for å kunne se hva som skjer. Det er et skikkelig waitinggame som er ordentlig kjedelig. [emoji173]️
Ble det avtalt ny prøve? Håper du har snakket med klinikken nå?
Kan man ta ul for å sjekke noe så her tidlig?
Alle disse spørsmålene bør du ta med behandler. Evt ville jeg vurdert å ta kontakt med en privatklinikk i Norge som gjør assistert befruktning for å få en vurdering og råd.
Klinikken svarte bare at det er jo lavt, men den vokser og hcg øker, så da må vi bare følge med på at hcg øker ytterligere. Så ny hcg måling på mandag da...
Definitivt sterkere ja.
Definitivt sterkere ja.
Jeg vil anbefale deg, selvom det er vanskelig til å prøve å slappe av og ikke overanalysere
Testene er jo definitivt positive og du har jo stigning i hcg
Så braJa jeg slapper av litt mer nå, for klinikken var ikke stressa og som du sier, det er jo økning