HCG i uke 5-6

• Trådstarter Trådstarter Milli89
  • Opprettet Opprettet
M

Milli89

Guest
Hei. Til dere som av ulike grunner har målt HCG rundt uke 5-6, hva var det på? Fikk beskjed om at jeg hadde 7500 når jeg var 5+5. Skulle bare sjekke jernnivå egentlig siden det har vært problem før, men lege sjekka visst hcg og :)

6+4 hadde jeg 28 000 og 6+6 hadde jeg 38 000, målt igjen fredag og skal i morgen, litt spent på hva det ligger på nå!

6+4 hadde jeg 28 000 og 6+6 hadde jeg 38 000, målt igjen fredag og skal i morgen, litt spent på hva det ligger på nå!
Åh du har ikke fått vite hva fredagens lå på ennå nei, jeg klør sånn etter å vite så sjekker alltid fürst pasient hundre ganger for dag etter svar :angelic: Skal ikke sjekke hcg flere ganger her da, men legen ville sikkert bare sjekke at jeg ikke lå på 75 siden han vet forhistorien vår med prøving og feiling.
Håper du får gode oppløftende svar i morgen/tirsdag.

Jaa man blir jo himla utålmodig! Legen min bruker ikke furst pasient så kan ikke snoke heller :bag: Men satser på at det blir et bra svar:shy:

4+4 hadde jeg 1245
5+0 hadde jeg 3473
:dummy:

målte pga jeg mistet forrige gang

102 800 på fredag, sendte sms i går etter at telefonlinjene stengte da jeg glemte det litt og fikk til svar at nivået var 102 800, så jeg håper bare at det var nivået fra fredag og ikke mandag…
Ekstremt spesielt om det har ligget 100% likt på to målinger, så kanskje var ikke siste svar kommet enda også så den som svarte bare på sist svar som lå inne det :) Ift dager mellom 38000 og 102800 på fredag, er økningen fin ift antall dager? Håper du får et svar som har økt godt fra 102 i dag :)

Ekstremt spesielt om det har ligget 100% likt på to målinger, så kanskje var ikke siste svar kommet enda også så den som svarte bare på sist svar som lå inne det :) Ift dager mellom 38000 og 102800 på fredag, er økningen fin ift antall dager? Håper du får et svar som har økt godt fra 102 i dag :)
Wooo du hadde helt riktig, det lå på 152 000 nå, så det var jo en bra økning!

8+6 på fredag,
Mistet 9+4 sist så slapper nok ikke helt av før jeg kommer dit, med mindre de kan se hvor blødningen min kommer fra da
Veldig gøy å se når man er såpass langt på vei da! Bamsemumser da :D skal være 8+4 selv tror jeg når vi skal, om to uker da. Her skjønner ikke min kropp at det stopper opp, så hcg, typiske gravidsymptomer, null blødninger er både tegn på MA og baby her. Klin umulig kropp, har gitt opp å glede meg :p

Veldig gøy å se når man er såpass langt på vei da! Bamsemumser da :D skal være 8+4 selv tror jeg når vi skal, om to uker da. Her skjønner ikke min kropp at det stopper opp, så hcg, typiske gravidsymptomer, null blødninger er både tegn på MA og baby her. Klin umulig kropp, har gitt opp å glede meg :p
Ja, mener jeg var ca like langt på vei på tidlig ultralyd med sønnen min også å da fikk vi se masse bevegelse og armer å ben så håper at vi kan få en bra opplevelse denne gang også! Og ja samme her!

Ja, mener jeg var ca like langt på vei på tidlig ultralyd med sønnen min også å da fikk vi se masse bevegelse og armer å ben så håper at vi kan få en bra opplevelse denne gang også! Og ja samme her!
Hvordan gikk det i dag?

Back
Topp