Hcg i kroppen etter MA og ny syklus

Status
Stengt for ytterligere svar.

lmn86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Hei!
Har hatt en MA hvor jeg fikk Cytotec for 10 dager siden! 8 dager etter Cytogest var var HCG på 89, og den var 4.000 den dagen jeg fikk cytogest! Har fått beskjed om at om det er noen rester kan komme ut med første mens.. spørsmålet mitt er da hvor lav må hcg være for at man får EL og mens tilbake? Om det ligger igjen noe og hcg ikke går helt ned, så får man vel heller ikke mens?

Hei!

HCG er et hormon som produseres i placenta og som kan måles i blodet etter 6-8 dager etter du har blitt befruktet. Det stiger raskt og faller da også raskt noe du har erfart. Hvor lenge man blør variere, og hvor raskt du det vil ta til du ikke har HCG i blodet er jeg dessverre litt usikker på. Ut i fra det du forteller, ville jeg kontrollert at alt hadde kommet ut at det ikke ligger noen rester igjen. Det forekommer at en ikke får ut alt på første runde med medisiner. Anbefaler deg å ta kontakt med legen som du var hos sist evt. bli henvist til gyn. poliklinikk for en kontroll at alt har kommet ut.

Du får menstrasjon tilbake etter du har hatt en eggløsning, hvor lang tid dette tar varierer.

Lykke til! Håper kroppen din har fått ut alt og at du kan nyte sommeren.

Tusen takk for svar[emoji5] sjekket igår, ingen rester og hcg faller fortsatt! Da er det bare å vente[emoji5]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp