HCG i blodprøve(uke 4+1)

Lightning85

Glad i forumet
Hei jenter! Jeg fikk hcg på 29 når jeg var 3+4. Igår(4+1) målte jeg hcg på 289! En tidobling på 3 døgn og 13 timer! Og så klarte jeg å lese et forum innlegg på nettet hvor det var ei som målte 286 når hun var 4+1, med tvillinger! En smule stressa her nå:P Synes det høres stressende ut med bare 1 jeg:P Noen som har erfaring med høye hcg`er og om det eventuelt indikerer flerlinger?

Heisann :D

OIIIII, Det var litt av en stigning ja.
Men jeg tror alle kvinner er veldig forskjellige, noen produserer veeeeldig å andre ikke i starten,

Jeg er nok en av dem IKKE. :p

Målte hcg på 169 fra i går, da var det 5 dager siden sist, å da var den på 49,
å jeg er 5+4 i dag.

Men trooor jeg har sett andre har ligget på godt over 3-4 hundre uten at det er flerlingre  :)

Spennende å høre hvordan det går videre :D

Jeg håper at kroppen kanskje har tenkt at "her må det skikkelg innsats til, denne ganga skal jeg klare det!" Eller noe sånt:P og selv om det er en tidobling første "runde" så roer det seg sikkert:) Er veldig spennende med hcg målinger, men kan bli litt mye tanker av det også:P Gubben har faktisk minst 1 tvillingpar i sin slekt(tror det er flere, men husker ikke helt). Har også vært innom tanken at dette kanskje er det andre kjønnet i forhold til de to siste gangene, har tenkt tanken om abortene er kjønnsbasert. Uff, altfor mye spekulasjoner!:/ :P

Ifølge den tabellen skal jeg kanskje være 5 uker på vei.. Noe som ikke stemmer, for eggløsninga mi var 24 september(var på sa etterkontroll hos legen, ul viste en sprekke klar folikkel;)

Puh, den stemmer på meg :D Passerte 5 uker på lørdag, å blodprøva var 169 på tirsdag :D

Kan hende det bare er en pang start som du sier :D

Men alt går jo bra, er jo kjempe fine prøver :D

Får man svar på verdiene med en gang??

dette skjønner jeg ingenting av for jeg tok hcg prøve  da jeg var 4+3 og den var 9700 og 4+5 , den var 11000... er ikke dette VELDIG høyt da?

Må høre med legen på fredag...

dette skjønner jeg ingenting av for jeg tok hcg prøve  da jeg var 4+3 og den var 9700 og 4+5 , den var 11000... er ikke dette VELDIG høyt da?

spirer`n <3> skrev:

Nei, pleier å ta noen dager. Men jeg jobber på laboratorium, så kan ta blodprøven, analysere den selv og sjekke svaret 1,5 time etter prøven er tatt;)

delphi skrev:

Åj!:) Da er du sikkert lengre på vei!:) Eller så er det du som venter flerlinger;);)

Lightning85 skrev:

delphi skrev:

Åj!:) Da er du sikkert lengre på vei!:) Eller så er det du som venter flerlinger;);)

hehe ja det spøkes om tvillinger i familien for det er så mye tvillinger på begge sidene i min og sambos foreldregenerasjon, men ingen av dem eller våre søskenbarn har fått tvillinger enda hehe
får høre hva legen sier, kan ikke skjønne at jeg skal være lengre på vei heller...

delphi skrev:

Lightning85 skrev:

delphi skrev:

hehe ja det spøkes om tvillinger i familien for det er så mye tvillinger på begge sidene i min og sambos foreldregenerasjon, men ingen av dem eller våre søskenbarn har fått tvillinger enda hehe
får høre hva legen sier, kan ikke skjønne at jeg skal være lengre på vei heller...

WOOOOW, DET Var høyt :D Holder en knapp på flerlinger jeg :P

Hold oss oppdatert da :D

Jeg tok ny hcg prøve i dag, får svar i morgen tidlig, speeeeeeent. Er 6 dager siden jeg tok det sist, da var den på 169 i uke 5. Har bare hatt fine stigninger så er ikke så bekymra. dem tok en g-test der i dag å. Der var test streken sterkere enn kontroll streken :D

Lightning85 skrev:

delphi skrev:

jeg også hadde helt syke hcg verdier, i uke 4+6 var den 15000 og jeg bærer kun 1 barn, så det er ingen direkte indikator på flerlinger:) vi produserer forskjellige;)

Hei.jeg hadde hcg på 290 når jeg var 4+0 og jeg venter tvillinger :-)

Back
Topp