Hcg - hjelp!

Ms. Parker

Betatt av forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei!

Er det noen som har en tabell normalnivåene for hcg? Har fått resultatet på min første prøve, og vil selvfølgelig sjekke hvordan det ligger an :shy: Er jo altfor lenge å vente til legen ringer i morgen:angelic:

Hei!

Er det noen som har en tabell normalnivåene for hcg? Har fått resultatet på min første prøve, og vil selvfølgelig sjekke hvordan det ligger an :shy: Er jo altfor lenge å vente til legen ringer i morgen:angelic:
Hcg er individuelt, og det er ikke tallet på en prøve som er viktig, men stigningen mellom to prøver :)

Hei!

Hcg er individuelt, og det er ikke tallet på en prøve som er viktig, men stigningen mellom to prøver :)

Her ser du også at det er veldig individuelt

Vedlegg

• C721401F-E5B7-4016-8F7C-16D202748EEE.jpeg
    C721401F-E5B7-4016-8F7C-16D202748EEE.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 41

Det er jeg klar over, men både jeg og sykepleier tenker at nivået på første prøve er vel høyt mtp hvor langt jeg er på vei, og ut i fra det jeg googler meg frem til er det ikke innenfor normalnivået, men alle tabellene jeg finner er forskjellige :facepalm:

Det er jeg klar over, men både jeg og sykepleier tenker at nivået på første prøve er vel høyt mtp hvor langt jeg er på vei, og ut i fra det jeg googler meg frem til er det ikke innenfor normalnivået, men alle tabellene jeg finner er forskjellige :facepalm:
Jeg var feks langt under normalområde ift hvilken uke jeg var i (sjekket på ul), men er 27 uker nå og Bebi er frisk og rask :happy:

Jeg var feks langt under normalområde ift hvilken uke jeg var i (sjekket på ul), men er 27 uker nå og Bebi er frisk og rask :happy:

Så bra ❤

Det er ikke det at jeg er så bekymret, er heller tanken om at det kan være 2... men jeg passer inn i et par av tabellene jeg har funnet, så tiden vil vise :rolleyes:

Hvor høyt hadde du ? Eg målte i går(4 +0) og låg på 823 trur eg det va...syns det var litt høgt...Skal ta ny prøve på fredag.

Prøven jeg tok 5+0 lå på 9782

Ok...rekner med eg kjem nesten opp i da samma som deg...Fredag vil eg tru er kjem på 3300 ca og Søndag 6600 og Tirsdag 13200(5+1).
Syns det høres masse ut men...håper på at alt er normalt:happy:

Jeg er i andre enden av skalaen, målte til 261 4+3, 492 4+5 og 1109 5+1. Legen mente det var altfor lave verdier, men jeg er innafor på alle skalaer jeg har funnet, og tallet dobler seg mer eller mindre på 48 timer. Velger å ikke høre på legen enn så lenge..

Eg blir heller ikke så klok på hcg verdiene:joyful: Er det enn ting så er sikker så vil alle ha forskjellige verdier.o_O
Mine er slik:
3+6 104
4+3 1365
5+3 11600

Jeg er i andre enden av skalaen, målte til 261 4+3, 492 4+5 og 1109 5+1. Legen mente det var altfor lave verdier, men jeg er innafor på alle skalaer jeg har funnet, og tallet dobler seg mer eller mindre på 48 timer. Velger å ikke høre på legen enn så lenge..

Syns det hørtes ut som heilt greie verdier og godt innafor normal:happy:
Teit av legen å skape unødvendig bekymring!

Eg blir heller ikke så klok på hcg verdiene:joyful: Er det enn ting så er sikker så vil alle ha forskjellige verdier.o_O
Mine er slik:
3+6 104
4+3 1365
5+3 11600

Skape mykke forvirring ja!!...trur eg dobble nivåene greit iallefall..Digital test med 2-3 uker fekk eg når eg va 3+3..Dvs at hcg var bikka rett over 200...så 4 dager etterpå va den på rett over 800...

Sniker fra Juli. Jeg hadde ganske like verdier som deg, og dette høres jo helt normalt ut :happy: Jeg er i uke 31 nå:Heartpink

Jeg sniker også fra Juli, og jeg hadde lavere verdier enn deg, og i tillegg doblet det seg ikke - er i uke 31 nå :happy:

Jeg hadde heller ikke høye verdier 4+1 - 99 og 4+5 - 603, fikk beskjed fra legen at det var bra stigning :)

Jeg målte 4+3 - 331, 5+3 - 2872 og 6+3 - 15.028. Føler jeg produserer hcg litt sent, men i følge legen ser alt fin ut foreløpig. Skal på TUL om et par dager og får svaret da :)

Back
Topp