HCG hjelp

Desembermamma2014

Flørter med forumet
Målte HCG på tirsdag, fikk svar nå den var på 248, kontordama sa det ikke var mye! Jeg satt inn 22 sep. Burde jeg bli bekymra for at den ikke er høyere? Tok ny prøve i dag som jeg får svar på i mårra

Hvor mange dager var det siden egget ble befruktet når du tok blodprøven? Altså hvor mange dager etter uttaket ble blodprøven tatt :)

Åja, det har ikke jeg vært noe borti så ikke sikker på hvordan hcg skal være med fryseforsøk. Men hvilken rugedag var du på når du tok blodprøven da? Og hvor mange delt var egget du tilbakeførte? :)

Oki, jeg tilbakeførte 8delt egg på dag 3 etter befruktning, og hadde 376 i hcg på rugedag 14 :) syns ikke din var så altfor gæli jeg da, er jo økning som er viktigst sier dem og min hadde doblet seg til rugedag 16 så da skal ting være i orden :)

Oki, jeg tilbakeførte 8delt egg på dag 3 etter befruktning, og hadde 376 i hcg på rugedag 14 :) syns ikke din var så altfor gæli jeg da, er jo økning som er viktigst sier dem og min hadde doblet seg til rugedag 16 så da skal ting være i orden :)

Takk for svar☺ jeg får vente spent på svaret jeg får i mårra☺☺

Back
Topp