HCG går raskt nedover

Uffda, Freya! Så trist :( :( håper spiren sitter neste gang!! Hva var det som fikk deg til å sjekke HCG nivået?

Det var dumt :( Lykke til videre!

Det var trist! Bedre lykke neste gang. :)

Det var dumt.. lykke til videre...

Så trist :( Lykke til neste gang.

Så ufattelig trist å høre Freya xsmile18 Vet hvordan det føles, hadde et SA 7 oktober.
Var det noen grunn tl at du sjekket hcg?

Åååånei :( :( Så trist.... <3 sender deg mange varme tanker <3

Til dere andre her, hun har en annen tråd her også. der står det vel hvorfor hun har sjekket hcg.

Det var trist. Håper på det beste for deg framover.

Til dere andre her, hun har en annen tråd her også. der står det vel hvorfor hun har sjekket hcg.

Det stod at det ble påvist et embryo med hjerteaktivitet, ser ingen grunn til at de fortsetter å sjekke HCG etter dette. Med mindre du vet noe jeg ikke vet?

Regner med de sjekket hcget en gang til pga forhistorien. Ofte de kontrollere hcget når det har tett en prøve.. For å se at det stiger.

Regner med de sjekket hcget en gang til pga forhistorien. Ofte de kontrollere hcget når det har tett en prøve.. For å se at det stiger.

Det er ikke rutine når man har påvist inntakt svangerskap, HCG brukes for å påvise svangerskap i tidlige faser før man kan se noe på UL. Derfor spurte jeg, og igjen, men mindre du vet noe jeg ikke vet, så har jeg et legitimt spørsmål.

Å nei, så trist! Håper du lykkes snart igjen!

Var det ikke en tvilling som var død? og en til som hjertet banket til?

Så leit :(
Håper du snart har en ny spire på vei! :)

Rolig jenter... Det er ikke vits i å bli hissige.. Det er ikke det denne tråden skal være for... Det er uansett trist at det ikke gikk denne gang... Håper at du får en ny liten spire som sitter som ett skudd om ikke lenge.. Hvis du da føler deg klar for det:-)

Sent from my GT-P7510 using BV Forum

Jeg prøvde å gi deg et svar, men er du ikke fornøyd med det, kan du bare å holde munn! Gidder ikke å sitte her å motta kritikk for at jeg prøver å gi et logisk svar? Nei, jeg vet ikke mere enn det som har blitt skrevet tidligere.. Å jeg vet om jenter som har fått målt hcg ETTER UL!!

Hvorfor så hissig? Har aldri bedt om dine svar, jeg forklarer deg bare hvorfor jeg spør trådstarter. Kanskje du skal la det være med dette, for du tar dette vel personlig synes jeg.

Jenter, ikke glem at dette er Freya sin tråd der hun trenger gode ord og støtte.. IKKE kranglefanter..

Håper d sitter en ny spire snart Freya, masse lykke til videre..

Back
Topp