HCG-dritt..... :-/

JPSK

Elsker forumet
Nok en sytetråd fra denne damen..... Sorry asså, jenter... :-/

Kom nettopp fra legen og fikk resultatet fra blodprøven eg tok i går. HCG va 98.... Forrige mandag var det 49, så har jo doblet seg men e jo grådig lavt... :( Eg e redd dette e nok en abort. Utrolig frustrert og lei no, denne ventingen og uvissheten e bare grusom asså, fytti. :pale

E uke 5+4 i dag..........

uff da, vett koss den følelsen e! Håpe du får komme til ul, slik att du slipper og gå uvissheten! lykke til

Så lenge den stiger så er jo det bra, noen produsere sent hcg. Ikke tenk så mye på hcg. Du er jo gravid :-)

Eg vet at det ikkje må være noe galt nødvendigvis, men no har eg mistet 3 ganger og føler meg på randen av sammenbrudd hver gang dette skjer. Har ikkje målt hcg de andre gangene, og får vel ul innen et par uker. Før det e det lite vits.. E bare så fælt å vente. Inni hodet mitt forebeder eg meg på det verste.. Eg som ellers e så positiv, så e dette det som kjører meg helt ned. Men lenge leve "tålmodigehet" og det sterke ønsket om at alt e i orden.... <3

Hehe ja det er helt grusomt, vet koss det kan være. Masse lykke til og bare håpe at nurket produsere sent hcg

Tusen takk for det! :)

Kan noen forklare meg? Hva menes med det? Hvorfor måler du det? Jeg er så utrolig uvitende :/ kanskje like greit da jeg slepper å ha så mye frykt :)

Nok en sytetråd fra denne damen..... Sorry asså, jenter... :-/

Kom nettopp fra legen og fikk resultatet fra blodprøven eg tok i går. HCG va 98.... Forrige mandag var det 49, så har jo doblet seg men e jo grådig lavt... :( Eg e redd dette e nok en abort. Utrolig frustrert og lei no, denne ventingen og uvissheten e bare grusom asså, fytti. :pale

E uke 5+4 i dag..........
uff så trist.ja den uvisst heten er grusom.men kan du ikke gå til privat ul for å være sikker?
Har du hatt blødning ol?

Lykke til.

Så lenge den stiger,og ike synker så er det bare bra. Du må også huske at du er ganske tidlig. Men jeg forstår deg!!! Snakk med legen din om det,og be om ny time om 1-2 uker,å sjekk nivået da. Da kan du føle deg bedre og tryggere

Joda, dere har helt rett.. Det MÅ ikkje nødvendigvis være noe galt, men eg føler eg må forberede meg på det pga historikken min. Om eg bare e positiv og tenner nye håp så føler eg at fallhøyden blir så stor. Smellet blir større for hver gang... Usj..

Har bestilt privat UL og fått time 10 mai. En evighet føler eg.. ;) Hehe. Har ingen blødning, men det har eg ikkje hatt på de to tidligere MA´ene heller..

Tusen takk! <3

Back
Topp