Hcg - blodprøveresultater

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Tenkte de kunne ver informativt og dele hcg resultater etterkvart som folk eventuelt tar :)

Eg tok 5+5 og den var 13000. Hadde ca rekna meg fram til 12400 så veldig i rute :bookworm: ny prøve tatt idag!
 
Når å hvor ofte sjekker man det?

jeg skal ta blodprøve neste uke, men trodde det kun var en gang
 
Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei men hadde 304 på første prøve Torsdag 24.9 og 3014 Den 29.09, fikk bare beskjed om at det var normal økning så får stole på det :)
 
Jeg tok prøve 16 dpo (4+1) og 20 dpo (4+5).
Fikk hhv. 633 og 4600 - sier meg fornøyd med det! ❤️ Hvis det dobler seg hver annen dag er jeg jo fort på nærmere 40.000 neste uke :hilarious:
 
Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei men hadde 304 på første prøve Torsdag 24.9 og 3014 Den 29.09, fikk bare beskjed om at det var normal økning så får stole på det :)
Oi! De e jo ein økning på 150%, de e absolutt over normalen:bookworm: sjanse for tvillinger då :Heartpink
 
Når å hvor ofte sjekker man det?

jeg skal ta blodprøve neste uke, men trodde det kun var en gang
Skal du ta hcg blodprøve?
Kanskje nokre tar for å sjekke at det er økte verdier? Eg trudde iallefall dei fleste som tar tok 2 stk eller fleire med 2 dagers mellomrom for å sjekke stigning. Er iallefall det som er meininga med mine blodprøver, å utelukke (forberede på) fall eller exu:happy:
 
Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei men hadde 304 på første prøve Torsdag 24.9 og 3014 Den 29.09, fikk bare beskjed om at det var normal økning så får stole på det :)

Helt normalt. :) Forrige svangerskap gikk jeg fra 286 til 3800 på 3 dager. Ingen fare for tvillinger av den grunn.
 
Skal du ta hcg blodprøve?
Kanskje nokre tar for å sjekke at det er økte verdier? Eg trudde iallefall dei fleste som tar tok 2 stk eller fleire med 2 dagers mellomrom for å sjekke stigning. Er iallefall det som er meininga med mine blodprøver, å utelukke (forberede på) fall eller exu:happy:

Samme her. Én prøve alene har ikke så stor verdi. :)
 
Fekk resultat fra blodprøven i går, den var på 25000. Akkuratt innanfor normalen for dobling når ein bikker 6 uker, så eg e fornøyd :Heartpink veldig godt med visheten! :happy:
 
Skal du ta hcg blodprøve?
Kanskje nokre tar for å sjekke at det er økte verdier? Eg trudde iallefall dei fleste som tar tok 2 stk eller fleire med 2 dagers mellomrom for å sjekke stigning. Er iallefall det som er meininga med mine blodprøver, å utelukke (forberede på) fall eller exu:happy:
Trodde det bare var en, for å avdekke om jeg er gravid eller ikke.. men mulig det er flere, blir spennende å se!
 
Jeg er 4+2 og tok blodprøve I går på 4 +1 da hadde jeg 549, syns det var bra jeg :)
Så nå er jeg gravid, har ingen menssmerter, bare ligamentsmerter, sovner hele tiden, kvalm og litt overstimulert!
 
Ny blodprøvesvar idag viste 34 960 når jeg var 6+0. Forrige var på 16400. :Heartred Venter til ultralyd nå. Har hørt at når man har passert 10 000 så stiger det ikke like fort så tør ikke teste mer
 
Back
Topp