HCG blodprøven

Angelicka

Forumet er livet
fra mandag viste at jeg hadde 1385. Var på sykehuset i dag morges og tok blodprøve nr. 2. Får vite dagens svar en eller annen gang i løpet av dagen.

Er kjempenervøs, for jeg tok en lik blodprøve når jeg var gravid med Leon, og da var HCG i uke 5 2566. Er jo nesten dobbelt så mye!

Hold oss oppdatert når du får svaret.
Krysser fingrene for gode nyheter :-)

Tok to blodprøver med 2 dager mellomrom i uke 5 og der hadde jeg rundt 2000 på første blodprøve og rundt 4000 på blodprøve nr 2. Husker ikke nøyaktige tall, men den hadde fordobblet seg :)

Krysser fingrene for positivt svar! xxx

Krysser hele meg! :)

Tok en blodprøve når jeg var 5 uker på vei, og den var på 1242, så dette kommer nok til å gå helt fint skal du se :)

Krysser fingrene for deg og lille spire!!

Masse, masse lykke til!! Krysser alt jeg har for at prøven er bra!!! :)

*krysser fingre og tær* Hold oss oppdatert og masse lykke til! :)

Jippi! Fikk netopp beskjed om at blordprøven viser en fin dobling av hcg som tyder på at alt er ok:)

Da kan jeg senke skuldrene frem til tidlig UL neste onsdag! Tusen takk for alle støttende ord jenter :D

Angelicka skrev:
Jippi! Fikk netopp beskjed om at blordprøven viser en fin dobling av hcg som tyder på at alt er ok:)

Da kan jeg senke skuldrene frem til tidlig UL neste onsdag! Tusen takk for alle støttende ord jenter :D

Hurra!!!! Kjempegode nyheter, Angelicka!!! Gratulerer!!! :)

Kjempebra!!!
Gratulerer med gode nyheter. Skjønner at de gjorde godt :-)

Hurra for dobling av hcg-verdier :D Godt med gode nyheter :)

blåkanin skrev:
Hurra for dobling av hcg-verdier :D Godt med gode nyheter :)

siterer!

Så deilige nyheter. Kan tenke meg du er letta nå.

Fantastisk! :-D Så bra!!

Hurra! Så bra!

Så bra!!! Det var utrolig godt å høre :) Og masse lykke til på UL :)

Tusen takk! Begynner jo å lure litt på om jeg kanskje er kortere på vei enn etter siste mens? Jeg har jo aldri hatt stabile sykluser, så EL kan godt ha vært senere enn de "vanlige 14 dagene!. For alt jeg vet var EL på dag 16 eller 18 eller hva som helst. Blir veldig spennende å se på UL!

Nå blir bare neste bekymring hvordan jeg skal lure meg unna håndballtrening i morgen :p

Back
Topp