HCG blodprøve

Hvorfor har dere tatt hcg? :) Jeg hadde ivf men har ikke hatt tilbud om hcg-prøver.
Hos min klinikk tar alle hcg blodprøve 14 dager etter innsett - de godtar ikke kun hjemmetest som svar på innsettet, så selv dersom mensen har kommet ved innsett så vil de ha blodprøve.

Hvorfor har dere tatt hcg? :) Jeg hadde ivf men har ikke hatt tilbud om hcg-prøver.
Jeg fikk en akutt blødning og legen kunne i ta ultralyd, så det var tilbudet - for å sammenligne prøver noen dager senere. Men neste lege fikk tatt ultralyd så tok ikke ny hcg :)

Jeg hadde ikke ivf men har mistet 4 ganger på rad og opplevde en relativt stor blødning rett etter ikm så gyn ville ta hCG på meg ☺️

Jeg tok hcg i forrige svangerskap pga blødninger, men rakk ikke ta nr 2 før vi fant ut at vi hadde mistet. Denne gangen har jeg så mye symptomer at jeg ikke føler behov for hcg prøver :happy:

Hos min klinikk tar alle hcg blodprøve 14 dager etter innsett - de godtar ikke kun hjemmetest som svar på innsettet, så selv dersom mensen har kommet ved innsett så vil de ha blodprøve.
Skjønner! Skulle gjerne tatt blodprøve selv men det har vært ikke nevnt i det hele tatt

Skjønner! Skulle gjerne tatt blodprøve selv men det har vært ikke nevnt i det hele tatt
Trodde alle offentlige klinikker baserte sine svar på blodprøver.. Lærer stadig noe nytt! Og finner stadig nye forskjeller. Syns det er merkelig at det er så store forskjeller ved offentlige klinikker. De fleste private klinikker benytter jo også blodprøver som svar ved assistert befruktning..

Trodde alle offentlige klinikker baserte sine svar på blodprøver.. Lærer stadig noe nytt! Og finner stadig nye forskjeller. Syns det er merkelig at det er så store forskjeller ved offentlige klinikker. De fleste private klinikker benytter jo også blodprøver som svar ved assistert befruktning..
Jeg har vært på en privat klinikk så mulig det er derfor :) selv om jeg vet at mange andre private klinikker bruker hcg

Back
Topp