Hcg blodprøve

Frøken Kanin

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Er det noen som har målt hcg hos legen? Jeg fikk svar på målingen fra i går da jeg var 3+6. Den lå på 67, skal sjekke stigning i morgen, men jeg fikk kun verdiene og ingen forklaring. Er det noen som vet om det er innenfor? Har prøvd å google men kommer liksom ikke fram til noe
 
Fant denne tabellen, men jeg tror det viktigste er at det stiger og at det er vanskelig å si noe som helst utifra kun en måling.
 

Vedlegg

  • IMG_4555.jpeg
    IMG_4555.jpeg
    99,1 KB · Visninger: 62
  • IMG_4554.png
    IMG_4554.png
    61,5 KB · Visninger: 62
Målte min til 630 forrige ikke, men får ikke gjort noe med det tallet før neste blodprøve. Får forhåpentligvis tatt en ny i dag.
 
Er det noen som har målt hcg hos legen? Jeg fikk svar på målingen fra i går da jeg var 3+6. Den lå på 67, skal sjekke stigning i morgen, men jeg fikk kun verdiene og ingen forklaring. Er det noen som vet om det er innenfor? Har prøvd å google men kommer liksom ikke fram til noe
67 på 3+6 høres veldig bra ut! Jeg har tidligere fått beskjed av sykepleier at alt over 70 på 4+0 regnes som veldig positivt.
 
Fikk vite verdiene så uke 4+1 var hcg på 148 noe som samsvarte godt med hvor langt jeg er på vei, men mulig jeg bare var 3+6 også da jeg "alltid" har en 30 dagers syklus
 
Back
Topp