HCG blodprøve

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!
Har tatt Hcg blodprøve idag, og skal ta en til på torsdag for å se stigning. Hvor fort kan man forvente svar på dette? Glemte helt å spørre på legesenteret :)

Jeg tok prøve forrige mandag og i går, legekontoret ringte meg i dag tidlig for å fortelle meg at det er stor stigning så i magen var alt bra[emoji7]

Jeg spurte om hvor fort set gikk og hu på laben sa at opptil to virkedager vis dem sender prøven inn samme dag. [emoji4]

Jeg tok prøve forrige mandag og i går, legekontoret ringte meg i dag tidlig for å fortelle meg at det er stor stigning så i magen var alt bra[emoji7]

Jeg spurte om hvor fort set gikk og hu på laben sa at opptil to virkedager vis dem sender prøven inn samme dag. [emoji4]

Så bra! :D Godt å høre at man har stor stigning da! Er kanskje litt kort tid å ta blodprøve nå idag, og så på torsdag igjen?

Nei det er vanlig det, gjorde det første gangen jeg ikke hadde liv, da jeg var på tul uten hjertebank så dem ville da se om det gikk ned på hcg før vi satte i gang å få ut dt som var i magen. (Visste ikke hvor langt jeg var på vei).

Men nå gjør jeg det for å se om det er stigning for å se etter liv, da legen ikke fikk/kunne sende meg på tul. Skal også inn neste mandag bare for å være sikker, da det var i uke 7 siste spiren ikke ville mer. Tenkte å bestille tul vis siste prøven fortsatt viser stigning [emoji173]

Hvor langt er du i svangerskapet? Er perfekt med 2 dagers mellomrom, da ser man om det dobler seg på 48 timer i starten. Men det kommer ann på hvor langt du er på vei. Er den over 10000 så vil den ikke doble seg bare stige:) jeg hadde 21000 første blodprøve 2 dager etterpå 36000 da var jeg 6+5 ca

Disse blodprøvene dere tar for å måle hcg, er det noe man bare kan be om sånn uten videre? eller er det bare slikt man gjør hvis man tidligere har hatt ma/sa?

Disse blodprøvene dere tar for å måle hcg, er det noe man bare kan be om sånn uten videre? eller er det bare slikt man gjør hvis man tidligere har hatt ma/sa?
Kommer ann på legekontoret ditt...noen er greie å man får ta blodprøve:) Men vet flere som sier de har spottet litt uten å ha gjort det for å få blodprøve.

Back
Topp