Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan bare møte opp på lab'en på legekontoret. Legesekretærer tar prøven Trenger ingen legetime.Ringte til legen, men hun er på ferie så legekontoret fikk en annen lege til å ringe meg.. Som rett og slett ikke hadde tid til å snakke med meg i d hele tatt..... Jeg lurte på om jeg måtte ha legetime for å få ta en HCG prøve, svaret var: nei det trenger du ikke, greit, hade
Så la han på... Så.. Kan jeg dra ned på legesenteret i morgen henvende meg til resepsjonen og bli bedt om å ta en HCG prøve uten noen ark i d hele tatt hva jeg skal?
Er vell bare å ta en blodprøve på labben?
Tror det tar litt tid før de har svar så kanskje et par dager, men kn jo komme inn til en lege som ikke er din..håper det er så enkelt i hvertfall har jo ingen henvendelse til blodprøve, ingen ark å ha med meg heller. Men kan man få det tallet med en gang nesten?
Første gangen jeg var gravid blødde jeg litt (var litt brunt på papiret). Da ringte jeg legen, snakket med sekretæren og spurte om jeg kunne få ta en HCG. Det fikk jeg. Så dro ned og gjorde det, dro igjen. Nå hadde jeg legetime og legen sa vi kunne ta en HCG siden jeg spurte. Fikk svaret på sms 3-4 timer etterpå De får ikke svar før de har levert blodprøvene til den plassen som analyserer dem (på sykehuset i mitt tilfelle).håper det er så enkelt i hvertfall har jo ingen henvendelse til blodprøve, ingen ark å ha med meg heller. Men kan man få det tallet med en gang nesten?
Siden det har vært helg vil det nok ta litt lengre tid å få svar. Mest sannsynlig vil jeg tro du har svar på første prøven i morgen/onsdag, og nr 2 mot slutten av uken. Noen ganger går det kjempefort, andre ganger ikke.Da har jeg tatt nr 2, venter enda på svar på nr 1
Mine HCG-verdier har vært:Så bra du fikk tatt, blir spennende å høre da!
Men når vi nå er inne på det med HCG, er det noen som vil dele tallene sine?
Jeg tok en på torsdag 5+6 og den var på 9877. Skulle ikke komme tilbake før etter en uke?! Så skal ta igjen nå på torsdag. Døøør av all denne ventetiden på alt håper bare den har steget nok
Jeg fikk forresten svaret samme dag, ringe til labben på slutten av dagen for å høre og da hadde de fått svarene dit