HCG-blodprøve

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
Jeg tok blodprøve i går og sitter nå å venter i spenning på resultatet. Har såå dårlig følelse. Tok en A1 test i dag og syns den var så svak til å være 15dpo. Så er redd det er litt lite HCG i blodet mitt. Men håper det er nok!! Og at blodprøven jeg skal ta i morgen viser fin stigning.
Andre som har tatt denne prøven?
 
Jeg tok blodprøve i går og sitter nå å venter i spenning på resultatet. Har såå dårlig følelse. Tok en A1 test i dag og syns den var så svak til å være 15dpo. Så er redd det er litt lite HCG i blodet mitt. Men håper det er nok!! Og at blodprøven jeg skal ta i morgen viser fin stigning.
Andre som har tatt denne prøven?
Gjorde det med førstemann, prøver å ikke vere hysterisk denne gangen :p men skjønner dem som gjør det da :) Kan godt hende jeg ender opp med å sjekke denne gangen også, var veldig betryggende sist :)
 
Jeg tar den som en del av oppfølgingen etter Ivf. Det er jo greit å vite hvordan det ligger an, men forferdelig spennende.
 
Jeg tar den som en del av oppfølgingen etter Ivf. Det er jo greit å vite hvordan det ligger an, men forferdelig spennende.
Det blir jo en helt annen situasjon enn jeg var i! :) krysser fingrer og tør for deg og håper på det beste :) Gi oss en oppdatering da? :D
 
Back
Topp