Hcg blodprøve

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Da har jeg fått svar og den var på 25 idag. Legen ville ikke juble helt enda og mente det litt tidlig så de ville forsikre seg at det gikk rette veien etter helgen. Ny prøve på mandag og svar på tirsdag. Dette blir ikke til å holde ut!!!!!

Krysser fingre for dere!!! Dette var fryseforsøk?
Jeg har satt inn to eskimo-egg mand (4delt begge to). Venter spent her.
Har lite symptomer annet enn vilt ømme pupper og litt svimmel og litt kvalm innimellom. Er vel på rugedag 4 hvis man teller fra dagen etter innsett.

Krysser fingre for dere!!! Dette var fryseforsøk?
Jeg har satt inn to eskimo-egg mand (4delt begge to). Venter spent her.
Har lite symptomer annet enn vilt ømme pupper og litt svimmel og litt kvalm innimellom. Er vel på rugedag 4 hvis man teller fra dagen etter innsett.
Ja jeg satt inn et 8 delt egg forrige torsdag. Symptomer nå er ømme pupper, tett nese, uggen i magen ( som jeg har spist noe dårlig), mye luft og veldi oppblåst.

Ja jeg satt inn et 8 delt egg forrige torsdag. Symptomer nå er ømme pupper, tett nese, uggen i magen ( som jeg har spist noe dårlig), mye luft og veldi oppblåst.
Spennende ;) jeg er også veldig oppblåst i magen. Måtte gå hjem litt tidligere fra jobb, for gjør så vondt å sitte på kontor stol. Jeg har testdag til torsdag. Skal klare å vente til da :) lykke til med ny blodprøve til mandag. Krysser fingrene ;)

Back
Topp