Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
her har du en link til hvor HCG nivået skal ligge på ca:) .. kan vær du produserer mer hcg enn normalt, og jeg vil ikke si at du har så veldig høyt hcg nivå ut i fra denne verdi skalaen:) kan hende du er 5 uker på veg? og ikke 4+2 =?;)
takker for svar :) er rimelig sikker på når jeg hadde el,ja,er 5 uker idag ( blodprøve ble tatt forrige torsdag ) skal ta ny blodprøve imorgen..blir spennende.
Ja,synes også det var noe høyt,men med utgangspunktet i uke 4,så måtte det vel bli såpass om det skulle doble seg pr.48 t..
Har ikke snakka med legen,kun med de på laboratoriet..de sa bare stigninga var kjempefin.
Ny måling i neste uke,og u.l den 13.Juni. Da er jeg 7+1.
Har ikke noe tro for at det er flere der,vet faktisk ikke om noen i hele slekta med tvillinger??
Med min flaks,så er det vel blæremola eller noe annet gærnt.....
Ny prøve tatt uke 6+1 viste hcg på 139 393.
Da har den jo ikke doblet seg annenhver dag,selv om den har steget betraktelig. Bør jeg ta dette som et dårlig tegn,eller har det kanskje jevnet seg ut?
Nei, ikke ta det som et dårlig tegn. Verdiene dobler seg saktere jo høyere de er, så det er bare helt i begynnelsen at man bør se en dobling hver 48 time, når verdiene er høyere så slaker det seg ut, det er helt normalt!
Ok..takk for svar! er jo ikke i uke 10 da,men verdiene er jo ganske høye,så det har vel forhåpentligvis noe å si..Får bare håpe på det beste,blir ul nå på onsdag,så satser på å få se en sprell levende reke
Jeg fikk vite at dette med HCG er svært individuelt. Noen produserer mye mer enn andre. Selv er jeg mye lavere enn deg, men i følge legen ser det bra ut. Jeg fikk opplyst at i uke 5+ skal HCG ligge mellom 200 - 2000, og i uke 6+ 500 - 10 000. Ser andre tabeller opererer med andre verdier. Så det at dine verdier stiger er i seg selv et kjempegodt tegn :) Og når verdiene blir høyere og høyere vil de etter hvert flate ut, og i siste trimester vil de synke.