Hcg 7400 på 21dpo

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Det var jo mye høyere enn gjennomsnittet og jeg ser jo at folk har hatt høyere enn det igjen på 21dpo. Jeg var på tidlig ultralyd da jeg var 5+1 og da så vi en fin plommesekk, skal tilbake om 2 uker. Da skal jeg be han sjekke ordentlig for å se at det ikke er tvillinger, for de har vi maaange av i familien. Litt redd for det :confused:

Vedlegg

• 5C7874B3-56D1-4E62-89F2-2A0472973730.png
    5C7874B3-56D1-4E62-89F2-2A0472973730.png
    83,2 KB · Visninger: 22
Last edited:
Oi! Det blir jo spennende å følge med på :) får håpe det bare er 1 der inne da hvis det er det du ønsker deg :)

Jeg hadde 7334 i hcg 22 dpo og 26 000 5 dager senere, skal på TUL i morgen:)

Spennende! Tror ikke du skal bekymre deg så mye for tvillinger :) Det er forresten bare arvelig fra morssiden. Så ville ikke bekymra meg så mye for det om jeg var deg, vanligvis er det jo bare en :Heartpink

Spennende! Tror ikke du skal bekymre deg så mye for tvillinger :) Det er forresten bare arvelig fra morssiden. Så ville ikke bekymra meg så mye for det om jeg var deg, vanligvis er det jo bare en :Heartpink
Det er sant ! Blir ikke lei meg om det er tvillinger liksom, bare redd. Men ja, vi får se da. Skal be gynekologen ta en ordentlig titt når jeg skal dit om under 2 uker.

Det er sant ! Blir ikke lei meg om det er tvillinger liksom, bare redd. Men ja, vi får se da. Skal be gynekologen ta en ordentlig titt når jeg skal dit om under 2 uker.
Ser den. har vært engstelig for det selv. Er jo en del ekstra risikoer om det skulle være to selv om det som regel går bra

Du kan jo sjølv sjå på lista at det høgaste rapporterte nivået på dpo21 var 24843, så er jo ikkje unormalt høgt heller. :-)

Du kan jo sjølv sjå på lista at det høgaste rapporterte nivået på dpo21 var 24843, så er jo ikkje unormalt høgt heller. :)
Jeg vet, og det nevnte jeg også på hovedinnlegget. Jeg bare kom til å tenke på det i sta siden ejg fikk prøveresultatene og siden vi har mye tvillinger i familien, at det ikke hadde vært umulig med tvillinger og at jeg derfor må be gynekologen sjekke det ut for å være heeelt sikker på at det ikke er det :happy:

Jeg vet, og det nevnte jeg også på hovedinnlegget. Jeg bare kom til å tenke på det i sta siden ejg fikk prøveresultatene og siden vi har mye tvillinger i familien, at det ikke hadde vært umulig med tvillinger og at jeg derfor må be gynekologen sjekke det ut for å være heeelt sikker på at det ikke er det :happy:
Ja, er jo litt gøy om du har forutsett det så tidleg. Ser den. Hihi. :-P Gratulerer med graviditet, forresten. :-)

Back
Topp