Hcg 7400 på 21dpo

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Det var jo mye høyere enn gjennomsnittet og jeg ser jo at folk har hatt høyere enn det igjen på 21dpo. Jeg var på tidlig ultralyd da jeg var 5+1 og da så vi en fin og plommesekk, skal tilbake om 2 uker. Da skal jeg be han sjekke ordentlig for å se at det ikke er tvillinger, for de har vi maaange av i familien. Litt redd for det :confused:

Hcg 7400 på 21dpo
 

Vedlegg

  • 38530B7B-1B9A-4DFF-9732-886012E98C18.png
    38530B7B-1B9A-4DFF-9732-886012E98C18.png
    83,2 KB · Visninger: 48
Spennende! :)

Tvillinger er kjekt det ;)
Både ja og nei :yuck: Ser for elg at jeg hadde vært nervøs og livredd HELE svangerskapet da. Ooog både jeg og samboer tenker at det vil bli trist for vesla vi har nå. Går fra å få all oppmerksomhet av alle rundt seg til å miste det til ikke bare en, men eventuelt 2 babyer!
 
Det var jo mye høyere enn gjennomsnittet og jeg ser jo at folk har hatt høyere enn det igjen på 21dpo. Jeg var på tidlig ultralyd da jeg var 5+1 og da så vi en fin og plommesekk, skal tilbake om 2 uker. Da skal jeg be han sjekke ordentlig for å se at det ikke er tvillinger, for de har vi maaange av i familien. Litt redd for det :confused:

Hcg 7400 på 21dpo
Hvordan får du svar på hvor høyt det er? Legen svarte meg ikke på det sist, bare at det var 100% sikkert at jeg var gravid..
 
Hvordan får du svar på hvor høyt det er? Legen svarte meg ikke på det sist, bare at det var 100% sikkert at jeg var gravid..
Jeg logget inn på fürst og sjekket. Der har du tilgang til alle prøver du har tatt over mange år. Må bruke bank brikken for å logge inn.
 
Back
Topp