Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får svaret dagen etterpå Men siden jeg skulle tilbake i dag, ventet jeg til i dag med å høre
Man får svar dagen etterpå så fremst prøven er tatt tidlig på dagen. Du kan faktisk prøve å ringe sykehuset for å få snakke med laboratoriet å få svaret. Desverre er ikke svaret klart før du har tatt to prøver. Normalvariasjonen på Hcg er stort, så det er økningen man ser etter.
Jeg tok ny test i dag, så får ikke vite stigningen før over helgen Men har en god følelse
jeg svarte på dette i den andre hcg tråden, men som sagt tror jeg det er veldig individuelt hvor mye hcg man produserer og tror jeg generelt produserer mye hcg og hadde over 9000 rundt uke 4+ 0 forrige svangerskap som dessverre endte i en SA noen dager etterpå da og hadde veldig sterk strek allerede 2 dager før ikm denne gangen også...Da var jeg til legen for ny blodprøve for å se om HcG-nivået øker fint.... Var 4+3 på tirsdag da jeg tok prøven og den var på 1666 - noen med erfaringer rundt testing av nivå rundt denne tiden av svangerskapet? Er det lavt/hlyt/normalt?