Hcg 175 4+6

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Er ikke det veldig lavt? Skal måle på nytt i morgen. Har hatt en SA i oktober og begynner å bli redd for at det samme skjer igjen.
noen erfaring her?

Finnes tabeller på slik og det er stigning evt mangel på stigning som betyr noe...

Er ikke det veldig lavt? Skal måle på nytt i morgen. Har hatt en SA i oktober og begynner å bli redd for at det samme skjer igjen.
noen erfaring her?
Jeg hadde 219 når jeg var 5+0. Hadde 53 4+0 og 70 4+3. Det gikk veldig bra her. Lykke til!

Jeg hadde 219 når jeg var 5+0. Hadde 53 4+0 og 70 4+3. Det gikk veldig bra her. Lykke til!

det var godt å høre:-) Da lå jo du også ganske lavt. I dag kom resultatet på 2. måling. Den var på 300. Så det stiger hvert fall. Fikk du symptomer sent/tidlig? Var du kvalm/ikje kvalm? Halsbrann? Hvilket kjønn?
De sier jo at lavt Hcg kan tyde på gutt:-)

det var godt å høre:) Da lå jo du også ganske lavt. I dag kom resultatet på 2. måling. Den var på 300. Så det stiger hvert fall. Fikk du symptomer sent/tidlig? Var du kvalm/ikje kvalm? Halsbrann? Hvilket kjønn?
De sier jo at lavt Hcg kan tyde på gutt:)
Ingen kvalme eller halsbrann, og fikk en gutt. Fikk vondt i bekkenet tidlig da. Allerede rundt uke 8. 300 var jo en del stigning ja :) krysser fingrene for deg!

Det nye prøvesvaret lå bare på 439. Ingen god stigning. Bare å vente på ny SA eller så kan det jo være en BO eller ektopisk graviditet. Jeg har hatt en dårlig følelse fra start, .

det var godt å høre:) Da lå jo du også ganske lavt. I dag kom resultatet på 2. måling. Den var på 300. Så det stiger hvert fall. Fikk du symptomer sent/tidlig? Var du kvalm/ikje kvalm? Halsbrann? Hvilket kjønn?
De sier jo at lavt Hcg kan tyde på gutt:)
«Fra andre halvdel av svangerskapet er det høyest verdier av dette hormonet når det foreligger et pikefoster, så i mange tilfeller stemmer det at man kan føle seg mer kvalm med en jente i magen, forteller overlegen.» Kilde: https://www.klikk.no/foreldre/gravid/gravidhelse/hormoner-og-gravid-3526848

Dvs akkurat nå i begynnelsen har det ingenting å si. ;)

Det nye prøvesvaret lå bare på 439. Ingen god stigning. Bare å vente på ny SA eller så kan det jo være en BO eller ektopisk graviditet. Jeg har hatt en dårlig følelse fra start, .
Håper at du får en frisk baby! Er ikke sååå dårlig stigning, da. Kanskje ta tul? Tenker når du har kommet så langt, så kan de iallfall se om det er et fosteranlegg i livmoren eller ikke. Ønsker deg lykke til!

Håper at du får en frisk baby! Er ikke sååå dårlig stigning, da. Kanskje ta tul? Tenker når du har kommet så langt, så kan de iallfall se om det er et fosteranlegg i livmoren eller ikke. Ønsker deg lykke til!
Jeg ville kanskje ventet litt lenger før tul. Jeg tok det når jeg var 6+5 og tidligere enn det ville ikke sykehuset ha meg inn. Så tidlig er det fare for at man ikke ser noe, selv om det er et levedyktig foster der. Lykke til !

Jeg ville kanskje ventet litt lenger før tul. Jeg tok det når jeg var 6+5 og tidligere enn det ville ikke sykehuset ha meg inn. Så tidlig er det fare for at man ikke ser noe, selv om det er et levedyktig foster der. Lykke til !
Hun har dessverre mistet.

Back
Topp