Er ikke det veldig lavt? Skal måle på nytt i morgen. Har hatt en SA i oktober og begynner å bli redd for at det samme skjer igjen.
noen erfaring her?
noen erfaring her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde 219 når jeg var 5+0. Hadde 53 4+0 og 70 4+3. Det gikk veldig bra her. Lykke til!Er ikke det veldig lavt? Skal måle på nytt i morgen. Har hatt en SA i oktober og begynner å bli redd for at det samme skjer igjen.
noen erfaring her?
Jeg hadde 219 når jeg var 5+0. Hadde 53 4+0 og 70 4+3. Det gikk veldig bra her. Lykke til!
Ingen kvalme eller halsbrann, og fikk en gutt. Fikk vondt i bekkenet tidlig da. Allerede rundt uke 8. 300 var jo en del stigning ja krysser fingrene for deg!det var godt å høre Da lå jo du også ganske lavt. I dag kom resultatet på 2. måling. Den var på 300. Så det stiger hvert fall. Fikk du symptomer sent/tidlig? Var du kvalm/ikje kvalm? Halsbrann? Hvilket kjønn?
De sier jo at lavt Hcg kan tyde på gutt
«Fra andre halvdel av svangerskapet er det høyest verdier av dette hormonet når det foreligger et pikefoster, så i mange tilfeller stemmer det at man kan føle seg mer kvalm med en jente i magen, forteller overlegen.» Kilde: https://www.klikk.no/foreldre/gravid/gravidhelse/hormoner-og-gravid-3526848det var godt å høre Da lå jo du også ganske lavt. I dag kom resultatet på 2. måling. Den var på 300. Så det stiger hvert fall. Fikk du symptomer sent/tidlig? Var du kvalm/ikje kvalm? Halsbrann? Hvilket kjønn?
De sier jo at lavt Hcg kan tyde på gutt
Håper at du får en frisk baby! Er ikke sååå dårlig stigning, da. Kanskje ta tul? Tenker når du har kommet så langt, så kan de iallfall se om det er et fosteranlegg i livmoren eller ikke. Ønsker deg lykke til!Det nye prøvesvaret lå bare på 439. Ingen god stigning. Bare å vente på ny SA eller så kan det jo være en BO eller ektopisk graviditet. Jeg har hatt en dårlig følelse fra start, .
Jeg ville kanskje ventet litt lenger før tul. Jeg tok det når jeg var 6+5 og tidligere enn det ville ikke sykehuset ha meg inn. Så tidlig er det fare for at man ikke ser noe, selv om det er et levedyktig foster der. Lykke til !Håper at du får en frisk baby! Er ikke sååå dårlig stigning, da. Kanskje ta tul? Tenker når du har kommet så langt, så kan de iallfall se om det er et fosteranlegg i livmoren eller ikke. Ønsker deg lykke til!
Hun har dessverre mistet.Jeg ville kanskje ventet litt lenger før tul. Jeg tok det når jeg var 6+5 og tidligere enn det ville ikke sykehuset ha meg inn. Så tidlig er det fare for at man ikke ser noe, selv om det er et levedyktig foster der. Lykke til !
Åh det var trist å høreHun har dessverre mistet.