Hbor mange pp?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Hvor lang tid brukte dere på denne spiren? :)
Her prøvde vi egentlig ikke, hadde blødning pga ma fra 10 januar til midt i mars. Så hadde ikke kommet inn i noen syklus enda. Så da jeg var på vei hjem fra jobb på torsdag og kjente den kjente strålingen i brystene så måtte jeg bare kjøpe en test:) og veldig gledelig at den ble positiv :)

♡ desember 2014 ♡
 
Her startet vi å prøve mars 2013, ble gravid på første pp, men mista lille spira i mai.. Hadde prøvepause til desember sånn at jeg ble ferdig med skole og kanskje kom meg ut i jobb før permisjon :) Mannen jobber på sjø og er derfor borte annenhver måned og jeg var borte i hele februar, så det ble ikke noe prøving på oss før i mars 2014 og er nå gravid :D
 
1 pp. Prøvde egentlig ikke, men hadde oss uten prevensjon noen dager før så tenkte vi at vi bare fyrer på! Utrolig flaks

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Det blir et litt langt svar fra meg ;)

Jeg slutta med pilla i oktober 2012, men kroppen min kom aldri i gang med eggløsning/menstruasjon på egen hånd.. Vi hadde liksom tenkt å la det gå en syklus før vi begynte, men det ble aldri noen sykluser. Fant ut at jeg hadde polycystiske ovarier, men helt vanlige blodprøver, så ikke diagnostisert pcos, Så i fjor ble det mange legetimer og undersøkelser, prøvde et par runder provera på sommeren som gjorde det den skulle, men ingen eggløsning fulgte.. Så prøvde jeg første runde med pergotime i oktober 2013, så da prøvde vi skikkelig for første gang. Men blodprøven viste at jeg ikke ikke hadde hatt EL. Da blei jeg kjempelei meg..

Bytta til en annen gynekolog fordi hun jeg gikk til hverken var hyggelig eller spesielt flink. Han nye sendte meg til hormonlaboratoriet for enda mer nøyaktige blodprøver, og lot meg deretter prøve dobbel dose pergo. Gråt av glede og jublet da jeg i januar fant ut at jeg hadde hatt eggløsning. Men ingen spire (det var jo egentlig den første pp der jeg faktisk hadde hatt eggløsning). Så hadde jeg en pergotimefri måned (hvor jeg mest sannsynlig fikk EL på egen hånd!), og var på røntgen av egglederne med kontrastvæske i begynnelsen av mars. Gyn hadde sagt sjansen for å bli gravide var ekstra store etter en sånn undersøkelse (fordi det åpner opp) så vi prøvde til den store gullmedalje og JEG BLE GRAVID :D

Altså på andre pp med EL, men det tok likevel halvannet år. Samboeren har heldigvis svært god kvalitet, så det var bare meg det sto på.

Ikke brukte vi noen EL-tester noen av de to gangene (i fjor holdt jeg på med clearblue fertilitetsmonitor som bare var trist... Aldri noen EL, så vi bestemte oss for å ha det hyggelig sammen i stedet og ikke måle. Og gjett om det funka :D)

Vi hadde tenkt å få baby ca 10 måneder etter vi slutta med pilla (altså innen september 2013). Så naiv og optimistisk kan man være :D Men etter å ha ventet så lenge er vi enda gladere begge to og gleder oss noe utrolig! <3

Jeg er i kø for IVF og fikk vite jeg skulle kalles inn innen desember 2015(!) må ringe og avlyse det nå :D JIPPI
 
Av og på i et år. Men avktivt er dette 4 pp tror jeg.
 
6pp, mistet i uke 6 i pp 1.


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Håper alle spirene våre klorer seg fast helt frem til desember :)

♡ desember 2014 ♡
 
Denne spira satt i pp10. Men ble gravid i pp1, pp3 og pp9 men mista. Denne gangen sitter den. Har følt det på meg hele tiden :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Pp6;) krysser fingrene for at dette går bra:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
1 ordentlige prøveperiode i grunnen...:p det tok 3 år med jenta vår og vi ønsket to tette, men hadde aldri trodd d sku klaffe så fort :p
 
Tja ca 2pp? Ble lite prøving i 1pp pga sykdom, så vet ikke om den teller


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp