Hbilket bleie merke skal dere bruke til babyen?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Har dere bestemt dere for hvilket dere skal bruke?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg har kjøpt inn pampers bleier nå, men det var helt tilfeldig. Husker ikke hvilke bleier jeg likte best da storebroren var så liten! ;)

Kjøpt pampers baby dry mener jeg. Pampers hvertfall.

Har alltid brukt pampers teipbleier, men libero upngo når de begynner med det.. Blir spennende å se om det blir likt når det er jente.

Kjøpt pampers baby dry mener jeg. Pampers hvertfall.

Har alltid brukt pampers teipbleier, men libero upngo når de begynner med det.. Blir spennende å se om det blir likt når det er jente.

Jeg har kjøpt noen Libero bleier, men kommer nok til å prøve andre bleier etterhvert.
Har hørt mye skryt av billigbleiene på Rema og Coop, prøvde de på storebror men han fikk utslett...Men tenkte vi skulle prøve med de på lillebror etterhvert :-)

Det har jeg overhode ikke tenkt på... har kjøpt en pakke selv som jeg tror er pampers, ellers så har jeg noen prøvepakker fra libero(og får en til etterhvert)...

Jeg har vært mest fornøyd med Libero fra nyfødtstadiet før, så kommer nok til å kjøpe det denne gangen også. Så får vi prøve oss frem etter hvert. Har i grunn vært fornøyd med både Pampers og First Price etter hvert som de blir større :)

Her har jeg en del libero bleier. Fikk sånn bleietårn i babyshower gave, så har MANGE i str 2. Men trenger i str 1. Så da kjøper jeg nok det som er butikken jeg er i. Inntill jeg har funnet ut hva som passer og funkerer best for oss.

Vi har ikke kjøpt inn noen bleier enda :O Hjælp!
Men vi kommer til og bruke Libero sine nr 1 og 2. De libero sine nr 3 synes jeg ikke er noe gode. så da går vi over til pampers ;)

Back
Topp