HAWAII?

dizzo

Betatt av forumet
Vi har så lyst til Hawaii vi. Noen som har vært der? Kan anbefale steder å dra? Hvilket flyselskap har dere reist med? Hotell?
Alt av interesse :-)

Jeg har vært der=) men det er maaange år siden. Veldig fint der,men dyrt tror jeg. Er jo veeeldig lang flytur også da..nå reiste ikke vi med noe selskap da pappa er kapteien og vi va med på båten hans(ble veldig tilfeldig at vi endte opp på Hawaii) Vi var på Oahu øyen,der bla Waikiki beach ligger. Men som sagt,dette er lenge siden så vet ikke så mye...

Fikk være med tante og onkel i 2007, litt for å være barnevakt for guttungen deres også. Var helt fantastisk :) Husker ikke flyselskap, men var kanskje lufthansa faktisk.

Vi var også på Oahu. Vi bodde på et hotell på waikikistranda, som er i byen Honolulu.
Reiser dere dit kan jeg anbefale kulaoa rach http://www.kualoa.com/
Der så vi innspillings stedene til bl.a jurassic park og lost, men viktigst av alt vi kom oss litt vekk fra stranden og turistene og fikk oppleve naturen og jungelen. Man kan ri hester, kjøre firhjuling eller sitte i terrengbuss, sistnevnte gjorde vi :)
På honolulu har de også dyrehage etc. Likte meg veldig godt der :)

Lykke til med ferieplanlegging!  (Og ps, prøv å få til et par dager i San Fransisco, dere må sikkert mellomlande der, fantastisk by!!)

Vi var der på bryllupsreise i 2004
Begge hadde lenge hatt en drøm om å reise til Hawaii, og eg må seie det er en opplevelse.

Hawaii består at fleire øyer, vi var på Oahu og budde ikkje så langt fra Waikiki Beach. Hadde en dagstur til the big island på ekskursjon.

Som det blir nevnt over, det er dyrt å leve der, god ide og spare seg opp pengar slik at man har å leve for. Når man først reiser halve jorda rundt, er det kjekt å ha pengar å bruke på f.eks eksursjonar, vi var bl.a med på helikoptertur og den slik luah (?) der dei hadde gravd ned en gris som blei lagt på kull og tilberedt etter mange timar.

Eg huskar ikkje hvilket flyselskap vi reiste med eller hotell vi budde på . Reise og opphold (14 dgr) kosta ca 30 000 kr, flaug fra Oslo til Amsterdam, så til Los Angeles før vi flaug til Oahu. Ingen høg standard på hotellet, veldig enkle kår men vi klarte oss fint, var veldig lite på rommet uansett.

Masse lykke til med drømming og planlegging. Det er veldig spesielt og man får en annerledes opplevelse. Eg kunne godt tenke meg å reise tilbake, men så er der mange andre plassar i verden eg drømmer om å besøke .....

Issa88 skrev:
Fikk være med tante og onkel i 2007, litt for å være barnevakt for guttungen deres også. Var helt fantastisk :) Husker ikke flyselskap, men var kanskje lufthansa faktisk.

Vi var også på Oahu. Vi bodde på et hotell på waikikistranda, som er i byen Honolulu.
Reiser dere dit kan jeg anbefale kulaoa rach http://www.kualoa.com/
Der så vi innspillings stedene til bl.a jurassic park og lost, men viktigst av alt vi kom oss litt vekk fra stranden og turistene og fikk oppleve naturen og jungelen. Man kan ri hester, kjøre firhjuling eller sitte i terrengbuss, sistnevnte gjorde vi :)
På honolulu har de også dyrehage etc. Likte meg veldig godt der :)

Lykke til med ferieplanlegging!  (Og ps, prøv å få til et par dager i San Fransisco, dere må sikkert mellomlande der, fantastisk by!!)

Vi var nettopp i San Fransissco faktisk, en helt fantastisk fin by! Håper å få til en tur dit igjen!
Takk for gode Hawaiitips alle

Back
Topp