puusen Forumet er livet 28 Jan 2010 #1 tenkte å starte et nytt å sunnere liv[8D] men hvor sunt er egentlig havregryn når jeg tar halvt om halvt med melk og ei teskje syltetøy oppi? syns det smaker høgg uten[:'(]
tenkte å starte et nytt å sunnere liv[8D] men hvor sunt er egentlig havregryn når jeg tar halvt om halvt med melk og ei teskje syltetøy oppi? syns det smaker høgg uten[:'(]
Stolt 2barns mamma Gift med forumet 28 Jan 2010 #2 havregrøt i seg selv er jo sundt da,er jo egentlig bare tilbehøret som kan være litt usundt[8D]
puusen Forumet er livet 28 Jan 2010 #3 ORIGINAL: stolt mamma 2008 havregrøt i seg selv er jo sundt da,er jo egentlig bare tilbehøret som kan være litt usundt[8D] er vel uansett bedre enn cornflakes med syltetøy [8D]
ORIGINAL: stolt mamma 2008 havregrøt i seg selv er jo sundt da,er jo egentlig bare tilbehøret som kan være litt usundt[8D] er vel uansett bedre enn cornflakes med syltetøy [8D]
P PippiLottis Elsker forumet 28 Jan 2010 #4 jeg bruker å ta kanel oppi til min sønn, uten sukker han elsker det du kan jo prøve det
Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3 28 Jan 2010 #5 Jeg lager på kun vann. Også litt kanel oppå. Og bananbiter og blåbær. [:)]
I .Ida. Glad i forumet Aprilbarna`15 28 Jan 2010 #6 ORIGINAL: Helene Smurfemor Jeg lager på kun vann. Også litt kanel oppå. Og bananbiter og blåbær. [:)] det hørtes veldig godt ut. Spiser havregryn nå, prøver og være sunn, men ender med at jeg tar såå mye sukker. Ødelegger litt :P
ORIGINAL: Helene Smurfemor Jeg lager på kun vann. Også litt kanel oppå. Og bananbiter og blåbær. [:)] det hørtes veldig godt ut. Spiser havregryn nå, prøver og være sunn, men ender med at jeg tar såå mye sukker. Ødelegger litt :P