Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mammaen til Marcus
bjørns havregrøt med kanel go eple har 175 kcal pr porsjon og d er med vann. kjempe god synes jeg! og havre er d sunneste kornet og havregrøt er faktisk så sunt at d hjelper for forskjellige lidelser og hjelper med å bekjempe kreftceller,faktisk[:)]spiser d hver dag,hver morgen[:D] med ltit natreen kanskje og rosiner eller friske bær og eksta kanel eller kanskje kanel og eplesyltetøy uten sukker[;)]
Dere må jo mene ferdig grøt da? Får d ikke til å stemme jeg at 250 gram havregryn er så lite kcal[8|]
ORIGINAL: satine
Guttene mine er veldig glad i havregrøt så vi har det ganske ofte. Jeg bruker som regel å lage med både melk og vann. Og så bruker jeg å ha nora jordbærsyltetøy, sånn ikke tilsatt sukker, eller noe i den duren [;)]
Som Otilia sier; 140kcal for 250gr, da laget kun på vann.
åja da var d mer forståelig[:D]
Dere må jo mene ferdig grøt da? Får d ikke til å stemme jeg at 250 gram havregryn er så lite kcal[8|]
Guttene mine er veldig glad i havregrøt så vi har det ganske ofte. Jeg bruker som regel å lage med både melk og vann. Og så bruker jeg å ha nora jordbærsyltetøy, sånn ikke tilsatt sukker, eller noe i den duren [;)]
ja ferdig laget grøt [:)]
ORIGINAL: dripdrop
250 gram kokt grøt?? [8|]
ORIGINAL: bibbiii
jeg har begynt å spise det til frokost...er lei av pålegg... men jeg bruker en t-skje sukker på..er ikke godt uten....noen ganger kan jeg ta et eple istede for sukker..