Havnet brått i oktober

Enhjørning

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
hei hei. :)

Jeg hadde egentlig termin 03.11 men lillebror fant i går ut at han skulle ut, så da får jeg henge litt her inne hos dere tenkte jeg :)

I går ville da altså lillebror ut å hilse på, dro på føden kl 12 og 13.52 var han ute :p det fikk unna men var mye mer behgaleig enn storesøsters langdryge fødsel på 38 timer :p

Lillebror er født med dobbeltsidig total leppe, kjeve og ganespalte. Så vi her flaskemater vi siden han ikke klarer å lage vakum til å suge, planen er å gi mm, men han får litt mme i tillegg til råmelka fra meg frem til forhåpentligvis melkeproduksjonen er oppe.
Han vil også måtte igjennom en del operasjoner for å lukle spaltene :)

Så, her er vi da, rakk bhg fristen også :p

Gratulere så mye og velkommen hit :)

Gratulerer så masse <3

Gratulerer så mye, og velkommen hit ❤

Tusen takk :)

Det var igrunn veldig deilig, ikke fult så sliten og heller ikke så ødelagt i kroppen som sist :D
Nå har jeg ingenting å sammenligne med, men når jeg kom til 4 cm tok det 1,5 time til jenta va ute. Det var grusomt vondt og jeg revnet en del innvendig, men jeg føler meg virkelig i form bare 4 dager etter fødsel. Øm og nummen i underlivet såklart, men det blir litt bedre for hver dag som går :)
Som sagt har jeg ikke noe å sammenligne med ettersom storebror kom med keisersnitt, men jeg tror det har å gjøre med at det gikk så fort :)

Gratulerer :)

hei hei. :)

Jeg hadde egentlig termin 03.11 men lillebror fant i går ut at han skulle ut, så da får jeg henge litt her inne hos dere tenkte jeg :)

I går ville da altså lillebror ut å hilse på, dro på føden kl 12 og 13.52 var han ute :p det fikk unna men var mye mer behgaleig enn storesøsters langdryge fødsel på 38 timer :p

Lillebror er født med dobbeltsidig total leppe, kjeve og ganespalte. Så vi her flaskemater vi siden han ikke klarer å lage vakum til å suge, planen er å gi mm, men han får litt mme i tillegg til råmelka fra meg frem til forhåpentligvis melkeproduksjonen er oppe.
Han vil også måtte igjennom en del operasjoner for å lukle spaltene :)

Så, her er vi da, rakk bhg fristen også :p
Gratulerer så masse, og velkommen til oss.

Back
Topp