Hausken...

Honning

Glad i forumet
Vi vurderer å ta kontakt med klinikke Hausken, og lurer på hvilke erfaringer dere har derfra...
Ventetid, service, resultat, stimuleringsregime osv...
Setter pris på alle svar [:)]

vi er kjempe fornøyde med hausken,legene og sykepleierne er helt topp,viser mye omsorg og gir mange klemmer[;)][;)]selv om ikke vi har lykkes enda så kommer vi til og holde oss der.er jo dyrt siden det er privat men der er verdt hver krone.det er heller ingen ventetid,når vi ringte så fikk vi komme til samtale 1 uke etter,men hvet ikke helt hvordan det er nå.lykke til med valget[;)][;)]

Takk for svarene!
Vi har jo allerede tatt 3 forsøk privat så vi vet det er dyrt ja [&:].
Men tror ikke jeg takler å vente på det offentlige...
Blir nok å ringe dit til ika tror jeg [:)]

ORIGINAL: Honning

Vi vurderer å ta kontakt med klinikke Hausken, og lurer på hvilke erfaringer dere har derfra...
Ventetid, service, resultat, stimuleringsregime osv...
Setter pris på alle svar [:)]

Ventetid: ringte første dag de åpnet etter nyttår, fikk time i slutten av januar[:D]var på riktig dag i syklus ,så begynte på medisinene dagen etter[:D]

Service: HELT FANTASTISK[:D]bedre folk skal du leite lenge etter[:D]

Resultat: første forsøket så ble eg gravid men mistet ganske så fort.
             skulle få begynne på nytt forsøk etter 1 mens etter saèn. mensen ville ikke komme og fikk piller for å få den og
             da startet ny behandling på dag 21.
             Mitt andre forsøk resulterte i min vakkre sønn[:D]

vist vi ikke klarer å bli gravide på egenhånd denne gang så e vi begge heeeeeeeeelt eninge om at vi skal på klinikk  hausken igjen[:D]har ikke prøvd det offentlige og har absolutt ikke tenkt å prøve det heller[:D]

Kjempe fornøyd med Klinikk Hausken..

Både Hausken selv, Arne (gynokolog), sykepleierne, kontordamen og labfolkene er kjempe koselige, lette å snakke med.. Masse klemming, oppmuntring.. De tar seg tid til hver enkelt par..
De ser løsninger.

De tre forsøkene vi har hatt har vi hatt fortløpende etter Sa eller negativt forsøk. Er idag Gravid (vært det en gang tidligere på forsøkene hos Hausken, men mistet) etter 3 fersk forsøk. Har ikke hatt noen like forsøk, har vært små endringer i medisin. Selv om han har brukt Gonal-F hver gang. Som jeg har hatt godt resultat av (når en ser på det samlet).

Tok kontakt med de i begynnelsen av August 08, fikk time en mnd etter. Oppstart dagen etter forsamtale fordi det klaffet med syklusen..

Kan absolutt anbefale de..

Eg er og godt fornøgd med Hausken. Dei er veldig greie, blide og støttande. Og som fleire andre her inne har sagt så endrar dei litt på medisineringen ved neste forsøk om ein ikkje lykkast og må ha fleire forsøk. Litt trøbbel av og til med å komma gjennom på tlf til dei, men dei har i alle fall svarar der ditt tlf.nr vert registrert slik at du vert ringt tilbake når dei er ledige[:)] Ein profesjonell og hyggeleg klinikk å vera på!  

Takk for alle svarene.
Dette høres bra ut, tar nok kontakt med dem iløpet av neste uke.
Kjenner at jeg er klar til en ny runde nå.

Skal til forsamtale på fertilitetsklinikken i Haugesund i slutten av desember, men frykter det er laaang ventetid etter samtalen.. Satt akuratt idag å diskuterte muligheten for Hausken med oss også..
Enda mer gira nå ja.
Men hvor stor er pris forskjellen ?

Back
Topp