Hausken!

AngelWishBaby

Glad i forumet
hvor mangen av dere har fått behandling der? Fornøyd,og gode resultater?

Jeg har! De er utrolig profesjonelle, og fantastisk hyggelige der! Resultatet ser du i signaturen min[;)]

er kjempe fornøyd med de, de e utrolig flinke alle sammen der nede. så får vi ikke til å lage baby selv neste gang så blir det nok hauslen igjen på oss ja[:D]

hei[;)]vi er også veldig fornøyd med hausken. men har ikke klaffet enda for oss, ruger på 2 gullegg[:)]

Vi er kjempe fornøyd med hausken.
Profesjonelle og kjempe koselige folk som jobber der.

Resultatet kan jeg ikke si noe om ennå. Ruger på et egg nå, er første forsøket.

[;)]takker for svar,jenter ..[:D] Vi vurderer det nå.
Ventet dere lenge eller på og komme til samtale?

Hei
Jeg har et Hausken barn allerede og er i gang med søskenforsøk nå.
Jeg ringte Hausken 19 November angående behandling og jeg er allerede ruger av 2 egg på dag 10.
Det er altså minimalt med ventetid[:D]

Vi tok kontakt med Hausken helt i begynnelsen av august (mener jeg å huske), hadde samtale 28 august. Begynte på behandling 15 november, ruger nå (som sagt tidligere i tråden) på et egg.

Jeg er kjempe fornøyd med Hausken. Har vært der på forsamtale, og startet opp med forsøk der. Men måtte desverre abryte forsøket da jeg produserte dårlig og små egg som ikke ville vokse.
Hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe 3 nye forsøk kommer det garantert til å bli hos Hausken. Liker veldig godt Hausken selv, og de er super hyggelig de sykepleirne som er der. Man føler seg i trygge hender. Har veldig tro på Hausken, han har virkelig peil på det han driver med.

ORIGINAL: AngelWishBaby

ringte de den dagen de åpnet igjen etter nyttår i fjord og fikk time 20 dager etter..... så vare eg (tro det eller ei) på riktig dag i syklus så eg fikk starte opp på medisinene allerede dagen etter[:D] ruget på to egg,fikk positiv test men mistet etter en uke. fikk hjelp til å få mens igjen så var det nytt forsøk på meg igjen, måtte gjennom alt på nytt igjen siden eg ikke hadde egg på frys. fikk ruge på to egg igjen, og no e eg 30 uker på vei med verdens vakreste prins[:D]
så sånn sett er det ikke lange ventingen der nede[:D]

Vi ringte dem i begynnelsen av august, etter at de hadde vært steng i sommer. Da var det stor pågang, og vi fikk ikke forsamtale før i slutten av September. Men da kunne vi starte opp rett etterpå. (vi ventet litt lengre da siden det var bra hvis jeg gikk på p.piller et par måneder før jeg startet opp)
Men som regel er det ikke så lang ventetid. Eller 1.5 måned er jo ikke LANG ventetid, men som regel skal det ikke være ventetid i det hele tatt.

Men hvis vi kjøper en pakk på 3forsøk,og får det til på det første,forsvinner de 2 neste da som jeg har lest at det gjør på andre klinikker??

Jeg ble operert 1sepember,lapraskopi der de brente bort masse cyster,har pcos.Har tatt den første pergo kuren(dobbel) men desverre ble jeg ikke gravid.

Mangen av dere med pcos som har blitt gravid med prøverør?

Hvorfor velger dere privat,og ikke offentlig?

Men hvis vi kjøper en pakk på 3forsøk,og får det til på det første,forsvinner de 2 neste da som jeg har lest at det gjør på andre klinikker??

Jeg ble operert 1sepember,lapraskopi der de brente bort masse cyster,har pcos.Har tatt den første pergo kuren(dobbel) men desverre ble jeg ikke gravid.

tar du tre forsøk og klarer det på første så detter de to andre forsøkene ut..... da vi klarte det på første forsøket så tenkte vi ikke på pengene i d hele tatt(bare før vi hadde bestemt oss) men siden vi mistet første gangen så hadde eg de to andre forsøkene igjen, det er en slags garanti de har, at de andre forsøkene ikke detter ut før fødsel.
grunnen til at vi tok pakken på tre forsøk er at det er ikke så mange % som klarer det på første, % stiger etter hvert forsøk på en måte........

eg har pcos og har tatt 2 prøverør.

grunnen til at vi valgte privat var for at eg ikke orket ventetiden og at vi kanskje mptte vente ett helt år til før vi ville ha kommet til i det offentlige, etter to ars prøvetid er det lang tid syntes eg. derfor tok vi det privat og kom til med en gang.[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

tar du tre forsøk og klarer det på første så detter de to andre forsøkene ut..... da vi klarte det på første forsøket så tenkte vi ikke på pengene i d hele tatt(bare før vi hadde bestemt oss) men siden vi mistet første gangen så hadde eg de to andre forsøkene igjen, det er en slags garanti de har, at de andre forsøkene ikke detter ut før fødsel.
grunnen til at vi tok pakken på tre forsøk er at det er ikke så mange % som klarer det på første, % stiger etter hvert forsøk på en måte........

eg har pcos og har tatt 2 prøverør.

grunnen til at vi valgte privat var for at eg ikke orket ventetiden og at vi kanskje mptte vente ett helt år til før vi ville ha kommet til i det offentlige, etter to ars prøvetid er det lang tid syntes eg. derfor tok vi det privat og kom til med en gang.[:)]

ja,forstår det med vente tid,er vel oxå derfor vi vil velge privat i første omgang.Men betaler man 44000 om det går på det første forsøket?

Vi skal prøve en trippel kur med pergo nå i desember,går det ikke det heller vet jeg ikke hvor stor tolmodighet jeg har lenger .. 
men er litt nyskjerrig på hvor lenge jeg evt nå gå på spray og disse sprøytene med et forsøk .. ??

Du må betale 44000kr selv om det går på første ja.
Men noen kjøper jo kun et også da, mens de venter på å komme inn i det offentlig. Man må jo ikke kjøpe tre.

ORIGINAL: kate

Du må betale 44000kr selv om det går på første ja.
Men noen kjøper jo kun et også da, mens de venter på å komme inn i det offentlig. Man må jo ikke kjøpe tre.

hmmm .. vi har vel blitt enige og ta et førsøk på hausken i første omgang,regner jo med og få noen på frys oxå[:)]

Tusen takk for masse gode svar,dere er suverene

Back
Topp