AngelWishBaby
Glad i forumet
hvor mangen av dere har fått behandling der? Fornøyd,og gode resultater?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AngelWishBaby
[;)]takker for svar,jenter ..[:D] Vi vurderer det nå.
Ventet dere lenge eller på og komme til samtale?
[;)]takker for svar,jenter ..[:D] Vi vurderer det nå.
Ventet dere lenge eller på og komme til samtale?
Men hvis vi kjøper en pakk på 3forsøk,og får det til på det første,forsvinner de 2 neste da som jeg har lest at det gjør på andre klinikker??
Jeg ble operert 1sepember,lapraskopi der de brente bort masse cyster,har pcos.Har tatt den første pergo kuren(dobbel) men desverre ble jeg ikke gravid.
Mangen av dere med pcos som har blitt gravid med prøverør?
Hvorfor velger dere privat,og ikke offentlig?
ORIGINAL: VilSåGjerne
Men hvis vi kjøper en pakk på 3forsøk,og får det til på det første,forsvinner de 2 neste da som jeg har lest at det gjør på andre klinikker??
Jeg ble operert 1sepember,lapraskopi der de brente bort masse cyster,har pcos.Har tatt den første pergo kuren(dobbel) men desverre ble jeg ikke gravid.
Mangen av dere med pcos som har blitt gravid med prøverør?
Hvorfor velger dere privat,og ikke offentlig?
tar du tre forsøk og klarer det på første så detter de to andre forsøkene ut..... da vi klarte det på første forsøket så tenkte vi ikke på pengene i d hele tatt(bare før vi hadde bestemt oss) men siden vi mistet første gangen så hadde eg de to andre forsøkene igjen, det er en slags garanti de har, at de andre forsøkene ikke detter ut før fødsel.
grunnen til at vi tok pakken på tre forsøk er at det er ikke så mange % som klarer det på første, % stiger etter hvert forsøk på en måte........
eg har pcos og har tatt 2 prøverør.
grunnen til at vi valgte privat var for at eg ikke orket ventetiden og at vi kanskje mptte vente ett helt år til før vi ville ha kommet til i det offentlige, etter to ars prøvetid er det lang tid syntes eg. derfor tok vi det privat og kom til med en gang.[:)]
ORIGINAL: kate
Du må betale 44000kr selv om det går på første ja.
Men noen kjøper jo kun et også da, mens de venter på å komme inn i det offentlig. Man må jo ikke kjøpe tre.