Hausken

Eplebit

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Vi har bestilt time på Hausken Oslo, hva må jeg tenke på når vi skal på en slik undersøkelse? Noen tips? Erfaringer med Hausken tas også i mot med stort takk! Vi er ganske nervøse og spente her.
 
Vi har bestilt time på Hausken Oslo, hva må jeg tenke på når vi skal på en slik undersøkelse? Noen tips? Erfaringer med Hausken tas også i mot med stort takk! Vi er ganske nervøse og spente her.

Har ikke erfaring, men hørt MASSE gode ting. Der er dere nok i veldig gode hender. Ville bare si det! [emoji5]
 
Klinikk hausken er jeg veldig fornøyd med.
Flotte ansatte som tar seg tid til og lytte og forklare i rolige omgivelser .
Er nå gravid i uke 17 med et lite icsi mirakel som er laget på første forsøket på klinikk hausken, men på forsøk nr to.
Første forsøket var på en annen privatklinikk
 
tror jeg ville sjekket inne på assistert befruktning, mange tråder om hausken der :cat:
vi har veldig godt inntrykk av dem, og vi vurderer dem om det skal flere forsøk til nå. vi har vært på stolavs nå i to forsøk men vi hadde fertilitetssjekk hos Hausken og de var mye mer interessert i oss som mennesker og ville faktisk høre på det vi hadde å si.
 
Klinikk hausken er jeg veldig fornøyd med.
Flotte ansatte som tar seg tid til og lytte og forklare i rolige omgivelser .
Er nå gravid i uke 17 med et lite icsi mirakel som er laget på første forsøket på klinikk hausken, men på forsøk nr to.
Første forsøket var på en annen privatklinikk
Åh! Gratulerer! Og takk for info! ❤️
 
tror jeg ville sjekket inne på assistert befruktning, mange tråder om hausken der :cat:
vi har veldig godt inntrykk av dem, og vi vurderer dem om det skal flere forsøk til nå. vi har vært på stolavs nå i to forsøk men vi hadde fertilitetssjekk hos Hausken og de var mye mer interessert i oss som mennesker og ville faktisk høre på det vi hadde å si.

Det er fertilitetssjekken som er første skritt her og, så vi har fått time på Hausken i slutten av mnd! :) er utrolig spent på hva de sier. Blir nok å få behandling offentlig hvis det er behov for det, men jeg liker greia med å sjekke opp alt i samme runde! Tusen takk for svar! :)
 
Back
Topp