Hausken

sørlandsjenta

Flørter med forumet
Noen flere som hører til Hausken her? Mistet vår lille spire i dag og kjenner at jeg så fort som mulig vil hive oss på IVF karusellen igjen. Noen med erfaringer ang hvor mange sykluser en må vente får en "får lov" til å starte på nytt forsøk etter MA/SA??❤️

Hei! Eg høyrde til Hausken. Vart gravid på mitt 9. innsett og har no ein fantastisk liten sjarmør på 13 mnd:) Takka vera at Hausken ikkje gav meg opp vart eg gravid til slutt. Hausken i Hgs du har vore til? Trur dei seier at det må gå i alle fall ein syklus etter MA før oppstart med nytt forsøk. Trist at de mista! Blei du gravid på 1. forsøk? Har berre godt å seie om Hausken-personalet i alle fall! Dei er superflinke og veldig greie! Eg var til Hausken i Hgs.

Ja, vi går i Haugesund super fornøyde vi også! Blir spennende å høre hva de sier på mandag. Himmel, 9 forsøk! Så sterk du er som har gått igjennom så mange! Dette var vårt første. Har ei datter fra før som vi "klarte å lage på egenhånd"; ha visst hatt litt flaks der❤️ Lyktes dere på fersk eller fryseforsøk?
Hei! Eg høyrde til Hausken. Vart gravid på mitt 9. innsett og har no ein fantastisk liten sjarmør på 13 mnd:) Takka vera at Hausken ikkje gav meg opp vart eg gravid til slutt. Hausken i Hgs du har vore til? Trur dei seier at det må gå i alle fall ein syklus etter MA før oppstart med nytt forsøk. Trist at de mista! Blei du gravid på 1. forsøk? Har berre godt å seie om Hausken-personalet i alle fall! Dei er superflinke og veldig greie! Eg var til Hausken i Hgs.

Blei faktisk gravid på fryseforsøk då når det endelig lykkast for oss! :)

Tilhører også Hausken, i Bergen. Det er vårt andre forsøk hos dem.
Første forsøket hos dem ble dessverre MA. Han mente at hvis alt så fint ut på ultralyd, kunne man begynne etter en syklus.

Hausken Bergen på oss :) har hatt et forsøk der, dog et negativt! Men sålangt virker de veldig bra!

Jeg tilhører Porsgrunn, har også hatt en MA nå. Jeg snakket med Porsgrunn i går og siden dette var ferskforsøk kunne jeg sette inn allerede neste syklus, altså i april, hadde det vært fryseforsøk måtte jeg ha ventet 1 syklus. For å ikke få deg til å miste håpet, vi fikk vår lille fryseprins på innsett nr 13, nå er jeg heldig å får masse egg, så vi var bare på andre forsøk. Nå driver vi m søskenforsøk, ble gravid på de to forsøkene vi hadde igjen, men kom meg bare til uke 5, og nå siste som var første ferskforsøk ble det som sagt påvist MA i uke 9. Masse lykke til, det går bra til slutt for de aller aller fleste :-)

Back
Topp