Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Vi har hatt et forsøk, med ICSI, og vi fikk to på frys. Skal i gang med fryseforsøk når mensen dukker opp igjen, ettersom det første forsøket vårt endte med SA bare noen dager etter positiv test..Som håpomenspiresnart skriver så er medisin utenom. For vårt tilfelle kom det også pris på icsi, frys og embryoglue. Så ble litt mer enn de 25000. Det er dyrt ja. Men angrer ikke da vi har fått veldig god oppfølging. Sitter i dag her med en gutt på snart 3 år, og en jente på 9 uker. Måtte ha 4 uttak og 7 innsett for å få disse to..
Bare hyggelig å kunne "hjelpe"Kjenner jeg blir veldig glad når jeg leser svaret over her!
Vi skal igang med utredning på Klinikk Hausken, og bare etter første telefonsamtale så kjenner jeg meg veldig trygg,og ikke minst hørt på det jeg hadde og si!
Tusen takk for at du deler av erfaringene dine![]()
Vi hadde akuratt solgt en bolig så vi hadde litt penger liggende.
Jeg kan svare for meg og hva vi gjorde
Vi fikk time til utredning 2 dager etter at jeg ringte, og jeg var i gang med medisiner samme dag som utredningsdagen (eller nyedamtalen som de så pent kaller det), det kommer jo an på om du har lang eller kort protokoll, prismessig er det nokså det samme.
Vi betalte 1500kr den dagen vi hadde nyesamtale/utredning.
Betalte for medisinene når du går på apoteket og henter dem.
Den dagen du skal ta ut egg betaler du for selve IVF forsøket (22500kr)
Den dagen jeg kom for å sette inn befruktet egg så betalte jeg for ICSI (tillegg for å injisere sædcelle i egget).
Ca 1-2 uker etter innsett fikk jeg brev i posten der vi måtte signere på at vi godtar at de har eggene våre på frys, returnere dette skjemaet OG vi måtte betale for nedfrysning av embryo.
Sett i gang og spar, du vil ikke angre![]()
Vi hadde akuratt solgt en bolig så vi hadde litt penger liggende.
Jeg kan svare for meg og hva vi gjorde
Vi fikk time til utredning 2 dager etter at jeg ringte, og jeg var i gang med medisiner samme dag som utredningsdagen (eller nyedamtalen som de så pent kaller det), det kommer jo an på om du har lang eller kort protokoll, prismessig er det nokså det samme.
Vi betalte 1500kr den dagen vi hadde nyesamtale/utredning.
Betalte for medisinene når du går på apoteket og henter dem.
Den dagen du skal ta ut egg betaler du for selve IVF forsøket (22500kr)
Den dagen jeg kom for å sette inn befruktet egg så betalte jeg for ICSI (tillegg for å injisere sædcelle i egget).
Ca 1-2 uker etter innsett fikk jeg brev i posten der vi måtte signere på at vi godtar at de har eggene våre på frys, returnere dette skjemaet OG vi måtte betale for nedfrysning av embryo.
Sett i gang og spar, du vil ikke angre![]()
Det kommer selvfølgelig i stedet for og ikke i tilleggHenger meg på litt her, vet du også noe om den summen man må betale dersom forsøket av en eller annen årsak blir avbrutt? kommer det i tillegg til de 22500 eller kommer det i stede for?![]()
Tror ikke at pakkeprisen inneholder ICSI eller nedfrysing, det kommer garantert utenom. Men jeg synes du skal høre hva enten Jon eller Arne anbefaler deg/hva som er problemet deres før du velger noe som helst pakkepris. Jeg visste ikke at det var noe som het pakketilbud før det hele var over en gang..så hør med de hva de tror kommer til å være nødvendigTakk for svar
Nå sitter jeg egentlig å ser på om jeg skal selge bilen min å kjøpe en som er litt billigerehehe..
Jeg tenker at hvis jeg først skal igang så tar jeg jo pakkeprisen, som ligger på 50400,- så kommer medisiner og frys og sånt i tillegg?. så regner vel med at vi må ut med ca 70000,- til slutt.
Noen som vet om den pakkeprisen ingår ICSI, og eventuelt nedfrysning ?? eller er det kun 3 IVF ?