Hausken i Oslo!

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Ser de har åpnet ny klinikk i Oslo! Er dette kun for kontroller og så må man reise til Vestlandet for uttak og innsett? Noen som vet?

Jeg har forstått det slik at klinikken i Oslo gjennomfører alle undersøkelser samt også uttak/ innsett. Her er hva de selv skriver på hjemmesiden vedr. embryoovervåking, noe som jeg da tolker som at de gjør uttak/ innsett:
"Inkubator og Embryoovervåking (Geri Genea Biomedx)
Gjennom flere år har vi vært tidlig ute med embryoovervåking, såkalt Embryoscope. I den nye klinikken på Lysaker har vi nå det aller siste innen embryoovervåkning – Geri Genea Biomedx. Dette er en inkubator med en integrert overvåking av embryoene. Den har individuelt kammer for hvert embryo og sørger for et optimalt miljø. Hvert kammer har også eget kamera som overvåker utviklingen av embryoet over tid."

Så bra for dere som bor på østlandet[emoji4] Hausken er fantastisk flinke[emoji4]

neida det blir total pakke i oslo også ;-) slapp helt av... og de er helt supre <3

Har også forstått det som at det er full klinikk, fikk tilsendt papirer derfra og det stod ingenting om at ikke alt kunne gjøres der [emoji4] men kan høre med dem på fredag om du ikke har fått svar av noen andre?

Har også forstått det som at det er full klinikk, fikk tilsendt papirer derfra og det stod ingenting om at ikke alt kunne gjøres der [emoji4] men kan høre med dem på fredag om du ikke har fått svar av noen andre?

Det er en full klinikk. Ble fortalt at de har stor pågang også og ansatt flere leger. De på Hausken er fantastiske :)

Det er en full klinikk. Ble fortalt at de har stor pågang også og ansatt flere leger. De på Hausken er fantastiske :)
Jeg fikk time til sjekk bare to uker etter at jeg tok kontakt [emoji14] det gikk kjempefort, så jeg er utrolig spent på hva de sier [emoji4]

Så spennede! Del gjerne om du vil. [emoji4] spennende å følge andre når en venter selv.
Foreløpig sjekk i dag, det så ganske fint ut der. Det er definitivt en full klinikk med alt de har å tilby.
Vi blir å holde på litt til selv før vi prøver ivf; litt pga tidsklemma; og litt fordi vi håper at samtalen der skremmer kroppen i gang [emoji6] pluss at vi ikke kvalifiserer som "langtidsprøvere", så behovet brenner ikke helt enda for oss [emoji4]
Men vi fikk tatt prøver av det meste(amh, sperm etc), og hos oss så så det bra ut, minus litt familiehistorie som ikke tåler vår sak, noe vi visste på forhånd.

Foreløpig sjekk i dag, det så ganske fint ut der. Det er definitivt en full klinikk med alt de har å tilby.
Vi blir å holde på litt til selv før vi prøver ivf; litt pga tidsklemma; og litt fordi vi håper at samtalen der skremmer kroppen i gang [emoji6] pluss at vi ikke kvalifiserer som "langtidsprøvere", så behovet brenner ikke helt enda for oss [emoji4]
Men vi fikk tatt prøver av det meste(amh, sperm etc), og hos oss så så det bra ut, minus litt familiehistorie som ikke tåler vår sak, noe vi visste på forhånd.
Så spennende! Håper at dere klare det på egenhånd. [emoji4] ser flere her inne som plutselig blir gravide etter å ha prøvd lenge. Har hørt mye bra om Hausken, så bra de endelig har kommet til Oslo. Lurer litt på om vi skal prøve de om vi går for ivf. [emoji4]

Back
Topp