Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også forstått det som at det er full klinikk, fikk tilsendt papirer derfra og det stod ingenting om at ikke alt kunne gjøres der [emoji4] men kan høre med dem på fredag om du ikke har fått svar av noen andre?
Jeg fikk time til sjekk bare to uker etter at jeg tok kontakt [emoji14] det gikk kjempefort, så jeg er utrolig spent på hva de sier [emoji4]Det er en full klinikk. Ble fortalt at de har stor pågang også og ansatt flere leger. De på Hausken er fantastiske![]()
Skal du bare sjekke deg? Eller kjører dere hele prosessen privat?Jeg fikk time til sjekk bare to uker etter at jeg tok kontakt [emoji14] det gikk kjempefort, så jeg er utrolig spent på hva de sier [emoji4]
Vi tar nok alt privat om behovet viser seg å være der og lommeboken tillater det fremover [emoji4]Skal du bare sjekke deg? Eller kjører dere hele prosessen privat?
Så spennede! Del gjerne om du vil. [emoji4] spennende å følge andre når en venter selv.Vi tar nok alt privat om behovet viser seg å være der og lommeboken tillater det fremover [emoji4]
Foreløpig sjekk i dag, det så ganske fint ut der. Det er definitivt en full klinikk med alt de har å tilby.Så spennede! Del gjerne om du vil. [emoji4] spennende å følge andre når en venter selv.
Så spennende! Håper at dere klare det på egenhånd. [emoji4] ser flere her inne som plutselig blir gravide etter å ha prøvd lenge. Har hørt mye bra om Hausken, så bra de endelig har kommet til Oslo. Lurer litt på om vi skal prøve de om vi går for ivf. [emoji4]Foreløpig sjekk i dag, det så ganske fint ut der. Det er definitivt en full klinikk med alt de har å tilby.
Vi blir å holde på litt til selv før vi prøver ivf; litt pga tidsklemma; og litt fordi vi håper at samtalen der skremmer kroppen i gang [emoji6] pluss at vi ikke kvalifiserer som "langtidsprøvere", så behovet brenner ikke helt enda for oss [emoji4]
Men vi fikk tatt prøver av det meste(amh, sperm etc), og hos oss så så det bra ut, minus litt familiehistorie som ikke tåler vår sak, noe vi visste på forhånd.
JuliNoen som vett når hausken ta sommerferie? [emoji4]
Juli
Det spurte jeg ikke om.. jeg utelukket hele juli fra planen med en gang, og det var hun vi pratet med enig i [emoji23]Hele juli eller bare noen uker?
Det spurte jeg ikke om.. jeg utelukket hele juli fra planen med en gang, og det var hun vi pratet med enig i [emoji23]