Haukland og Ul

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen som vet om det er vannskelig og få byttet ul timen sine en eller to dager tidligere ?
Eller er det stor ventetid på de timer?

Jeg fikk byttet fra mandag en uke til torsdag uken før. Oppga behov for å være på jobb den mandagen jeg hadde fått time, ble møtt med stor forståelse for det iallefall.

Tok kontakt med de samme dag som jeg fikk tildelt time, det var da 3 uker til UL.

Dersom det er UL du må ta når du er minst så og så langt, kan det tenkes de heller flytter timen frem i tid enn tilbake.

Lykke til, håper du får byttet.

Jeg fikk byttet fra mandag en uke til torsdag uken før. Oppga behov for å være på jobb den mandagen jeg hadde fått time, ble møtt med stor forståelse for det iallefall.

Tok kontakt med de samme dag som jeg fikk tildelt time, det var da 3 uker til UL.

Dersom det er UL du må ta når du er minst så og så langt, kan det tenkes de heller flytter timen frem i tid enn tilbake.

Lykke til, håper du får byttet.
Ok :) prøver og ringe de mandagen, samboer vil jo veldig gjerne være med og når han MÅ jobbe Fra 7-22 så blir det vannskelig den dagen.. så få håpe det går i orden og får byttet den timen til 1-2 dage før

Back
Topp