Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hibo
ja er der jeg og vil. men har slått det i fra meg, prøver å godta haukeland. Jeg har resusminus blodtype, og det kan derfor oppstå risikofødsel, evt tidligere fødsel.. haukeland har mer erfaring med dette, og mer tilgang til mitt blod.
Jeg er enig om at det beste for både meg og barnet er å dra på haukeland, for sikkerthetsskyld.. men kunne bare ønskt de hadde bedre rykte på seg når det gjelder omsorg og være hjelpsomme etter fødsel..
ORIGINAL: My_
ORIGINAL: hibo
ja er der jeg og vil. men har slått det i fra meg, prøver å godta haukeland. Jeg har resusminus blodtype, og det kan derfor oppstå risikofødsel, evt tidligere fødsel.. haukeland har mer erfaring med dette, og mer tilgang til mitt blod.
Jeg er enig om at det beste for både meg og barnet er å dra på haukeland, for sikkerthetsskyld.. men kunne bare ønskt de hadde bedre rykte på seg når det gjelder omsorg og være hjelpsomme etter fødsel..
Har jeg aldri hør om før. Jeg er det og har født 2 ganger uten og fått beskjed om at det er riskikofødsel[:-]
ORIGINAL: turteldue
håper på å få bo på hotellet etter fødsel. rett og slett fordi at der VET jeg at gubben kan være med meg og lille nurk...
jeg har veldig lite lyst å tilbringe timer alene uten gubben etter fødelsen...
det skal jo væer en opplevelse for han og.. :(